Pitäis vaihtaa Nivan pakoputken eka osa, eli pakosarjasta seuraava pätkä. Pultit ja mutterit irtosivat helposti, mutta putkea ei tunnu saavan millään pois - ei konehuoneen kautta eikä alhaaltakaan. Pitääkö vaihtoa varten tosiaankin irroittaa kallistuksenvakaaja???
Kiitos vinkeistä.
Nivan pakoputken 1. osa ei irtoa..
Re: Nivan pakoputken 1. osa ei irtoa..
Kyllä sen pitäs sieltä kaikki muut osat paikallaan lähteä,yhtä veetumainen pujoteltava kun muissa takatuuppari Ladoissa.Vakaaja on kiinni kaheksalla kasin mutterilla,tosi helppo irrottaa ja kiinitää,jos mutterit ei pahasti rostunu kiinni(katkee helposti vakaajan päästä jos hirttää kiinni)
Re: Nivan pakoputken 1. osa ei irtoa..
Niinpä, järkikin sen sanoo että kyllähän pakoputki pitäisi saada veke muita osia irroittelematta. Jeesaisko joku vielä sen verran, että varmistais notta mitä kautta se etuputki pitää pujotella? Alakautta, eks vaan?
- pappa- igor
- Viestit: 1099
- Liittynyt: 12.4.2005 18:51
- Paikkakunta: Tampere
Re: Nivan pakoputken 1. osa ei irtoa..
ainakin takavedossa lähtee pyörittelemällä alakautta joten uskoisin että näin käy nivassakin 

Lada 1200L ***** TURBO IC -89
- Teemu Kankaanpää
- Viestit: 493
- Liittynyt: 12.8.2007 13:36
- Paikkakunta: Imatra
Re: Nivan pakoputken 1. osa ei irtoa..
tai vähän väkivaltaa.. kuten mulla.
Re: Nivan pakoputken 1. osa ei irtoa..
Ei tartte mitään väkivaltaa sen alkukäyrän kanssa. Jopa meikäläisen kaltainen tunari sai sen pois ja paikoilleen suht kivuttomasti 

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™