Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.
Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Voidoin tulpat tänään ja huomasin että oli öljyä 2 tulpanreijissä eli ventiilikopantiiviste on mennyt huonoon kuntoon, Miten se on jo nyt menny? vm04 32tkm mittarissa.
Ja soitin kotkan deltaan jonotin 10-15min enpä jaksannut odottaa.
Voisin sen toki itse vaihtaa mutta kuin on TÄYSTAKUU 2v niin miksi minun pitäis korjaa
alkuperäiseen kysymykseen vastaten, mun mielestä parhaat delta-autot on ollut Hämeenlinnassa ja Tampereella. Tosin ei kokemuksia huoltopalveluista, vain uusien autojen myynnistä.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Onko joku Delta-autola edes hyvä? Tietenkin huonoistakin joku on huonoin ja joku vähiten huono. Olenko liian kyyninen ja nihilistinen väittäessäni, ettei yksikään Delta ole takavedon omistajalle edes kohtuullinen tai juurikaan edes käyttökelpoinen. Väittäkää takavedonomistajat vastaan. Toivottavasti olen väärässä.
En kaipaa muiden mallien omistajien kehuja tähän vastaukseksi. Onko Takapotku kuollut Deltalle? Onko se sille ongelmajäte. Mitään postiivista en ole saanut ongittua Deltasta itselleni, TakavetoTaunolle!
iskäinhoaladaa kirjoitti:Voidoin tulpat tänään ja huomasin että oli öljyä 2 tulpanreijissä eli ventiilikopantiiviste on mennyt huonoon kuntoon, Miten se on jo nyt menny? vm04 32tkm mittarissa.
Ja soitin kotkan deltaan jonotin 10-15min enpä jaksannut odottaa.
Voisin sen toki itse vaihtaa mutta kuin on TÄYSTAKUU 2v niin miksi minun pitäis korjaa
Eikös Ladasi ole 16v malli. 8v mallissa on ominaisuutena venttiilikopan tiivisteen "heikkous". Vuotaa tai tihuuttaa aina vähän öljyä reunoiltaan.
Kertoivat että 16v´ssä ei ole tiivistettä vaan pelkä liima.
Kai mä sen itse teen ja laitan sinne tiivistepaperin ja liiman ja johan tulee hyvä
Ja sitten että se vetää oikeaalle on se että jarru laahaa (auto on seisyt noin3kk) ei jaksais ajaa 80km noiten ominaisuuksien takia.
Turun Delta-autossa ainakin huolto on asiallista ja korjaajat mukavia sekä asiantuntevia tyyppejä. Sen sijaan töiden vastaanotossa on täysin kädettömiä jäädyttäjiä, joiden ymmärrys on oravan tasoa (anteeksi kaikki oravat). Mikähän on ollut tiskin taakse pääsemisen peruste? Huonoin tulos palikkatestissä?
16-v:ssäkin ollut jotain tyyppivikaa, että öljyt valuu venakopasta tulppien syvennyksiin ja aiheuttaa käyntihäiriötä.
Deltassa ovat huomanneet sen, että takavetoladat on historik kamaa, eikä niitä tulisi enää elvytellä ajoon, vaan lähinnä harrastemobiileiksi. Käyttöautoksi on sentään tarjolla 119 ja runsaasti vähän käytettyjä 110 Ladoja.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
PöyhöinKuusaalt kirjoitti:Onko Takapotku kuollut Deltalle? Onko se sille ongelmajäte. Mitään postiivista en ole saanut ongittua Deltasta itselleni, TakavetoTaunolle!
Taitaa se olla. Itse tiedustelin Malmin Deltasta sähköpostilla myyvätkö he enää osia takavetomalleihin. Eivät vaivautuneet edes vastaamaan kyselyyni. Joten ei oo meikäläisellä mitään asiaa siihen liikkeeseen.
Itsellä aina palvelu ollut hyvää Kotkan Deltassa, menin kummalla tahansa. Mutta Lemmellä etenkin on palvelu ja huolto toiminut moitteettomasti ja kehuttu vielä päälle auton kuntoa.