No jäipähän edes yksi 110 jota korjata
Tulipa hankittua 110
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Re: Tulipa hankittua 110
Niinhän siinä kävi että kun saa Ladan kuntoon niin se tullaan ostamaan pois
. Tosin kehdinhän tolla lähes 7000km ajella ja hyvin toimi
.
No jäipähän edes yksi 110 jota korjata
.
No jäipähän edes yksi 110 jota korjata
Lada rules
Re: Tulipa hankittua 110
No niin nyt on tuosta toisesta 110 vaihdettu kytkin. Naapurissa sen kuulemma tekeevät 2 tunnissa ja multa meni ensikertalaisena se 8 tuntia.
Kuinka homma tehdään: Ensin suojapelti alta pois. Sitten alapallojen kiinnitysruuvit irti ja vetarin mutterit navoista. Laske Öljyt pois laatikosta (huom noin 3,3 litraa). Nyt siis on vetarit irti navoistaan, sitten molemmat irti laatikosta (tähän soveltuu takapotkun rengasavain ja massavasara jolla ne saa vängättyä irti). Poista molemmat vetarit.
Sitten 3 pulttia á 19mm, 1 pultti á 13mm ja 1 mutteri á 19mm. Kun noi on irti niin muista ottaa se vauhtipyörän suojapelti (3 *10mm ruuvit). Irroita startin, palkkivalon ja nopeusanturin johdot. HUOM. Nyt laita moottori tuentaan laatin päästä esim. moottorin nosto pukilla.
Itrroita vaihteensiirrin ja sen tuki. Irroita laatikon tuki.
Nyt vain vedät laatikon hiukka poispäin moottorista ja lasket sen ulkopään alas. Täten laatikko tulee paikoiltaan.
Vaihda levy ja tarvittavat tilkkeet. Ja kokoa samassa järjestyksessä
.
Kuinka homma tehdään: Ensin suojapelti alta pois. Sitten alapallojen kiinnitysruuvit irti ja vetarin mutterit navoista. Laske Öljyt pois laatikosta (huom noin 3,3 litraa). Nyt siis on vetarit irti navoistaan, sitten molemmat irti laatikosta (tähän soveltuu takapotkun rengasavain ja massavasara jolla ne saa vängättyä irti). Poista molemmat vetarit.
Sitten 3 pulttia á 19mm, 1 pultti á 13mm ja 1 mutteri á 19mm. Kun noi on irti niin muista ottaa se vauhtipyörän suojapelti (3 *10mm ruuvit). Irroita startin, palkkivalon ja nopeusanturin johdot. HUOM. Nyt laita moottori tuentaan laatin päästä esim. moottorin nosto pukilla.
Itrroita vaihteensiirrin ja sen tuki. Irroita laatikon tuki.
Nyt vain vedät laatikon hiukka poispäin moottorista ja lasket sen ulkopään alas. Täten laatikko tulee paikoiltaan.
Vaihda levy ja tarvittavat tilkkeet. Ja kokoa samassa järjestyksessä
Lada rules
Re: Tulipa hankittua 110
Tänä aamuna taas meni tässä RTJN65:en vanhassa ja siis mun nykyisessä ladassa 100tkm rikki,eli toisinsanoen psygologian kannalta auton arvo tipahti,nythän se ei enää ole "vähän"ajettu vaan "normaalisti" ajettu.

FIAT Stilo 115 JTD, VW LT -83.
Re: Tulipa hankittua 110
saakos venäjältä noita satojatuhansia?jasu35 kirjoitti:Tänä aamuna meni 100tkm rikki
jos vaihtaisi ehjän tuon rikkoutuneen tilalle
-
ladamaster
- Viestit: 1384
- Liittynyt: 23.9.2003 20:41
- Paikkakunta: Tervakoski / Janakkala
Re: Tulipa hankittua 110
Saa, eikä maksa paljon; tosin mikä vaikutus sillä on 110:in arvoon Suomessa...pressa kirjoitti:saakos venäjältä noita satojatuhansia?jasu35 kirjoitti:Tänä aamuna meni 100tkm rikki
jos vaihtaisi ehjän tuon rikkoutuneen tilalle
Re: Tulipa hankittua 110
ladamaster kirjoitti:Saa, eikä maksa paljon; tosin mikä vaikutus sillä on 110:in arvoon Suomessa...pressa kirjoitti:saakos venäjältä noita satojatuhansia?jasu35 kirjoitti:Tänä aamuna meni 100tkm rikki
jos vaihtaisi ehjän tuon rikkoutuneen tilalle
Täytyykin kysyä josko joku tois ehjän satatuhannen venäjältä.
FIAT Stilo 115 JTD, VW LT -83.