Kiertelin sen kanssa tänään himan kylillä. Kyllä kulkee kevyeti. En muistanut että sekin on noin hyvä.
Vaihdettu syyläri tietysti vuotaa. Kytkinnesteet ei häviäkään kun on ajoa ja käyttöä sylintereille. Vesipumppu (paskan vanhan kun laitoin) tietysti roklottaa. Miksi en raaskinut laittaa uutta ValkoVenäläistä.
Putsasin takpaksin. Kaikki muoviromppeet ja suojukset hemmettiin. Ei löytynyt kuin pari reikää. Ihmettelen. Toinen on pitkulainen pohjan ja pyöräkotelon saumassa. Toinen on samanlainen ja varapyöräkotelon etureunassa. Saumat siis pettäneet. En tiedä mitä tankin alta paljastuisi. Kuiva ja siisti se on. Ne muovisuojukset (ehjät) saa ilmaiseksi jos joku haluaa.
Vaihdekepin nupiksi tuli 90-luvun alun Rokkiaikojen lehmänpääkallovyönsolki. Onttoon sisukseen lattiamattokumia rullalle. Soljen lenkki, johon irtovyö tulee väännettiin tapintaa pitämään mattorullaa paikoillaan. Mitäpä minä tätä selittämään. Köyhä patentti jälleen. Keppi on väljä nuljuaja. Niin on nuppikin. Melko letkeä tuntuma.
Valokatkaisijan viritin tuhkakupin aukkoon. Piuhat vaan takaa sisään ja asetelma mahtui tiiviisti siihen ja pysyy. Check Éngine valo on siellä perällä. Otin Raadosta yhden katkaisijasysteemin, jossa on vihreä valo napissa. Irrotin sen napin asetelmasta ja se mahtui juuri tuhkakuppikotelon takana olleesta pyöreäreiästä sissän. Siellä siis Check Engine sykkii tarvittaessa vihreää valoa.
Nuo valojutut sen takia, että olen repinyt konsolin hemmettiin. Myin muistaakseni sen. Kaikki nappulat paitsi valokatkaisin on myös myyty. Minä en sumussa ajele, takalaseja lämmittele enkä toimimatonta kelloa katsele. Eihän tuossa NEITIssäkään enää konsolia ole. Ei paljo kiinnosta 21073 keskikonsolirämät.
Ainoa harmi on roiskiva syyläri. Vaihdoin roiskivan syylärin siis toiseen samanlaiseen. Ai niin. Ja rolievan vesipumpun toiseen samanlaiseen. Onneksi nämä vaihdetut ovat lievempiä versioita edellisistä.
Yksi tai kaksi reissua NEITIllä Joensuuhun ja sitten siirryn TIINEen kanssa muhinointiin.


