Jokari kirjoitti:En sitten tiedä että mistä toi vesikierto pitäisi ottaa, että toimisi oikein...
Veden kierto kannattaa ottaa lämppärille MENEVÄSTÄ letkusta. Siis letkun välille tulee tuo kaasarin "termostaatti" ei siis mitään umpilisäkkeitä, tai "hukkaputkia" vaan reilusti letku poikki ja siihen väliin tuo säädin, toki joutuu pidentämään letkuja..
Ihan hyvä automaatti ryyppy on, mutta pärjää sitä ilmankin kunhan muistaa sen...
ok,no mut mä taidan ostaa dgv;n niin ei tarvi ton ryypyn kanssa niin paljon säädellä kunhan tulee sopivan hintanen eteen,mutta jos jollain on tyhjän panttina tälläinen niin tarjoilkaa tänne päin
voihan sen ryypyn suht helpolla säätää manuaalisestikin, tosin nuitten kaasareitten kans siitä ei mitään kokemusta, mutta mm saabeista olen niin tehnyt, ja helppo homma. Eli siitä ei kyllä kannata ressejä ottaa...
paljonko saisi tosta 1.5 koneesta ulos jos ottaisi 0.8mm kannesta pois,32/36mm dgv webberi kiinni,kohdistaisi imu ja pakosarjan kanaviin nähden ja sitten 2 tuumanen putki läpivirtaavalla vaimentimella?paljonko kannen lasku maksaa yleensä?
ota kannesta kerrasta vähintään milli pois (varmaan vois ottaa enemmänkin mutta en osaa sanoa tarkkaan kuinka paljon kärsii ottaa)
kyllä varmaan joitakin heppoja (ehkä jopa kymmeniäkin) voi lisää tulla
eikä se kannen lasku luulis montaa kymppiä olevan (en tiejä kun en oo koskaan käyttänyt höylättävänä)
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
muistaakseni tammer-dieselis oli 30€/mm... ja kannattaa koneistaa 2mm, kyllä se se kai kärsii..
paljonko saisi tosta 1.5 koneesta ulos jos ottaisi 0.8mm kannesta pois,32/36mm dgv webberi kiinni,kohdistaisi imu ja pakosarjan kanaviin nähden ja sitten 2 tuumanen putki läpivirtaavalla vaimentimella?paljonko kannen lasku maksaa yleensä?
Noilla hiluilla veikkaisin, jos vakio on 75.... niin virien jälkeen 80-85
kyllä se vääntelee jo paremmin nuitten jälkeen, ja kaasuun vastaaminen ainakin paranee... Ja kannesta mun tietääkseni voi sen 1.5mm ottaa huoletta pois..
pappa- igor kirjoitti:muistaakseni tammer-dieselis oli 30€/mm... ja kannattaa koneistaa 2mm, kyllä se se kai kärsii..
paljonko saisi tosta 1.5 koneesta ulos jos ottaisi 0.8mm kannesta pois,32/36mm dgv webberi kiinni,kohdistaisi imu ja pakosarjan kanaviin nähden ja sitten 2 tuumanen putki läpivirtaavalla vaimentimella?paljonko kannen lasku maksaa yleensä?
Noilla hiluilla veikkaisin, jos vakio on 75.... niin virien jälkeen 80-85
ok,luulin paljon kallimaaksi,kärsiikö koneen kestävyys paljon jos otan kannesta 1.5mm?
pappa- igor kirjoitti:muistaakseni tammer-dieselis oli 30€/mm... ja kannattaa koneistaa 2mm, kyllä se se kai kärsii..
paljonko saisi tosta 1.5 koneesta ulos jos ottaisi 0.8mm kannesta pois,32/36mm dgv webberi kiinni,kohdistaisi imu ja pakosarjan kanaviin nähden ja sitten 2 tuumanen putki läpivirtaavalla vaimentimella?paljonko kannen lasku maksaa yleensä?
Noilla hiluilla veikkaisin, jos vakio on 75.... niin virien jälkeen 80-85
ok,luulin paljon kallimaaksi,kärsiikö koneen kestävyys paljon jos otan kannesta 1.5mm?
ei kärsi... omalla koneella on josta on kantta höylätty 1.5mm, niin on ajettu n.20tkm
ja niistä n.3tkm ahdettuna, eikä ole kannen kanssa ollut mitää ropleemia
kangsta kirjoitti:selvä,tuoko vauhtipyöränkevennys paljon tehoa?paljonko se maksaa?
Kanattaskohan soittaa jonnekki koneistamolle ja kysyä sieltä.
Täällä annetut hinnat on arvauksia tai vanhoja kokemuksia, mutta vaihtelee erikoneistamoilla.
Tuskin 10 eurolla kuitenkaan kannenlaskua, vauhtipyörän kevennystä ja piikkirenkaita edes ladaankaan saa.