puristuksista ja vähä muutakin...
puristuksista ja vähä muutakin...
Ois tarkotus tosta 1.7 ottaa lohkosta milli poies eli puristukset kohois tonne 9.5 tienoille, niin siitä tulikin mieleen et mahtaako toimia viel 95 oktaanisel? Sitte semmonen juttu et paljohan mahtais olla sopiva bensan paine tollasille sk-racing vaakaimutuplille ja jos jollain on tietoo enemmän noist kaasareist(esim. suuttimien saatavuudesta) niin sekin kiinnostas..
ei riemulla rajaa kun ladalla ajaa!!!
Re: puristuksista ja vähä muutakin...
tossa kattelin millä oon aiemmin noita kaasareita käyttänny niin se on konehuoneeseen asennettava imupumppu tuotto:120l/min ja maks paine 0.1 bar. tommosella eikai tarvii käyttää paineen säädintä, mutta tuosta pumpusta katkesi toinen putki mihin letku tulee kiinni niin tarvii varmaan ostaa kokonaan uus pumppu...samanlainen löytyy ainakin biltemasta
ei riemulla rajaa kun ladalla ajaa!!!
Re: puristuksista ja vähä muutakin...
Osia löydät parhaiten esim:
http://www.kaasutinexpertti.fi ja MP-Huolto Nisula....
Joo, ei noilla paineilla vielä säädintä tarvita.... Paine riippuu niin monesta asiasta... Jos koneet pelaa ilman röpeltämisiä, niin paine on riittävä...
Kilpavehkeissä voi pitää nyrkkisääntönä että alle 0,2 barin ei saa missään vaiheessa pudota... Itellä paineen säädin passattu jonnekin 0,35-0,4 barin tietämille......
http://www.kaasutinexpertti.fi ja MP-Huolto Nisula....
Joo, ei noilla paineilla vielä säädintä tarvita.... Paine riippuu niin monesta asiasta... Jos koneet pelaa ilman röpeltämisiä, niin paine on riittävä...
Kilpavehkeissä voi pitää nyrkkisääntönä että alle 0,2 barin ei saa missään vaiheessa pudota... Itellä paineen säädin passattu jonnekin 0,35-0,4 barin tietämille......
Aja millä ajat ja Ladalla loput