Tänään asennettiin uusi kojelatua paikoilleen ja virittettiin hiukan sähköjä. Noi uudet kajarit tuolla kojelaudan päässä on hiukan ilmatorvien tiellä mutta istuvat kuitenkin.
Samalla maalasin oikean ja vasemman etulattian alkuperäisellä värillä.
Nyt alkaa se johtosavotta, takajohdot on jatkettava (pidempi lada) ja lisättävä sähköisten ikkunanostimien vaatimat lisäjohdotukset, Samalla lisää johtoja akustiikkaa varten.
kannattaa lukea tämä aihe alusta alkaen, jo toisella sivulla alkaa pelastuskertomus kyseisestä autosta. Pelastuksen alkuvaiheilta kuviakin löytyy http://fi.msnusers.com/LADA/ladalang.msnw
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Tänään ehdittiin hieman ääneneristysmattoja viritellä. Takakontti on sisältä maalattu ja odottaa 2. akun pidintä (tuunausta mutta jossain on annettava tekniikalle/käytettävyydelle anteeksi). Myös bensatankki ja sen putkitukset on aloitettava. Ja nyt seuraa kauhea sähköurakka (lisättyä tekniikkaa on paljon ja vanhat on poistettu).
Täytyi oikein lukea (taas) koko topikki läpi ja ei voi muuta, kuin hattua nostaa pitkäjänteisyydestä ja innosta, jolla tätä Suomen Ladahistorian helmeä nykyään vaalitaan!
Parempaa kotia se ei varmaan olisi voinut saadakaan.
Ja voimia projektiin, toivottavasti jo ensi vuonna pääsee ihmettelemään livenä.