laatikosta

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
large

laatikosta

Viesti Kirjoittaja large »

sanokaas sitten viisaat, että mikä on vikana ku kakkonen hyppää pois päältä on lähtee kiihdyttämään, moottori jarrutuksessa toimii ihan normaalisti. kyseessä on siis takavetoinen vm. 93 1500 lada ja viisivaihteinen. olis kiva päästä taas kiihyttelee pienen remontin jälkeen. kiitosta muuten edellisistä ohjeista sain vanhan nykimättömän ladani takaisin.
large

Re: laatikosta

Viesti Kirjoittaja large »

varmaankin on pitorengas menny laatikosta, vai onko jollain jotain muuta sanottavaa, saa aika kovasti pitää�imittäi�kepistä e�ä py�y päällä���
PöyhöinKuusaalt
Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala

Viesti Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt »

Käytä�ös�hä�k�konen on tärkeä�aih�, miltei tärkeämp�kui�ykkönen. Kui�nkin luulen olevan mahdollista jättää kakk�en�äyttämättä. E�tok�t�dä�jotapaasi, mut� itse voisin kakkosen unohtaa vaikka mieluimmin valitsisin ykkösen poistettavaks�

Laatikon viasta en osaa mitään sanoa. Itsellän�� noissa parissa�aatikossa (5ja4 vaihteiset) kolmosen kanssa ongelmia. 5vaihteisessa on oltava 3 veto päällä koko ajan, muute��pu�pois päältä. 4vaihteinen taas p��ut�a moottorijarrutuksessa 3 pois. Tai paremminkin pamauttaa.

Koska laatikkoremontti on minulle liian suuri ja vaikea tehtävä, olen sopeuttanut ajotap�i�oiden laatikoiden erityisominaisuuksiin ja täten saanut haitat minimiin.�
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Ukki

Viesti Kirjoittaja Ukki »

Tervehdykset toivottelen.
Mitä luultavimmin laatikkoremontti edessä 2:n pyörä ja siirtoholkki uusiksi. Tarkastaa samalla synkrot ja uusia tarvittaessa. Uudet laakerit ja tiivisteet sekä kasaus, a-vot.
Meijän Ukki tietää vanhasta Ladasta melkein kaiken, kun sen velipoika on nähnyt jälet :-)
Vastaa Viestiin