päästöt tyhjäkäynnillä
- ladoilla radalle
päästöt tyhjäkäynnillä
eli katalysaattori lada ei menny katastuksesta läpite tyhjäkäynti päästöt heittää lämpösenä härän pyllyä kylmänä ok. eikä lämpösenä käy enää tyhjäkäyntiäkään.. mitäs kannattais rueta ettimää ja korjaamaan.. asialla pikkunen kiire.. ja valitan puutteellisista tiedoista kun ei ole oma auto... niin en tiedä arvoja..
Urakalla Porukalla Ja Laskuun! Se On Jämpti!
- ladoilla radalle
- ladoilla radalle
minkäslainen solenoidisuutin mahtaa olla kyseessä??Savuttaja kirjoitti:Mulla tyhjäkäyntiongelmat ratkesi siinä kaasarin kupeessa olevan solenoidisuuttimen uusimisella.
LOMPSA RAISKATTIIN, 48 € Delta-autossa...

Niitä solenoidisuuttimia on kaksin kappalein Axtecin kaasuttimessa. Kuva molemmista tämän linkin takana.ladoilla radalle kirjoitti:minkäslainen solenoidisuutin mahtaa olla kyseessä??Savuttaja kirjoitti:Mulla tyhjäkäyntiongelmat ratkesi siinä kaasarin kupeessa olevan solenoidisuuttimen uusimisella.
LOMPSA RAISKATTIIN, 48 € Delta-autossa...itsellä ensimmäinen kerta kun leikin näiden sähkö/kaasareiden kanssa..
- ladoilla radalle
joo niin arvelinkin.. toinen niistä tikittää ku pensapumppu mut toinen on iha hiljakseen.. liekkö normaalia?? kaasarista tarkistettu neulaventtiilin liike ja kohon liike yms tarkastettu. ja uudet tiivisteet laitettu ja onpa sitä 2 eri autokorjaamoa rukannu ilman tulosta.. 

- ladoilla radalle
- ladoilla radalle
no niin kriisi aika rupee olemaan ohitse.. eli ladaan tuli kauan kaivattu tyhjäkäynti kun vaihdoin koko kaasarin ja putsasin sen huolella. mutta päästöt vielläkin korkealla HC n.250 ja CO n.6.7 ne sähkö suuttimet vaihdoin ja lamban mutta muutosta ei tapahtunu ja nyt syylliseks epäilen katalysaattoria.. neuvokaa jos olen ihan hukassa..??
Re: päästöt tyhjäkäynnillä
Mulla on onkelmana kun auto kävi päästötestissä että hc ja co olivat liian korkealla siis eikö kaasari ole liian rikkaalla? millä pirulla sen saa laihemalle jos mittaa lambdasta seosta siis sen vaihdolla eikös näin? onko muuta ratkaisuja?