"Soitto yritykset Deltaan"

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
KALERVO 1963

"Soitto yritykset Deltaan"

Viesti Kirjoittaja KALERVO 1963 »

Onko kenellekkään kerholaiselle tullut sellaista propleemaa eteen jos Deltaan yrittää puhelin yhteyttä niin on lähes 100 % varmaa että sinne ei yhteyttä saa,jos sinne nyt yleensäkkään kannattaa edes soitella ainakaan Lada asioissa Tampereen Deltaan ole kokeillut joskus soitella niin yrittämiseksi on kyllä jäänytkin siellä ei puhelimen luuria kyllä nosteta.Tänään kokeilin soittoa mutta eihän se tietysti onnistunut sieltä ei vastata,yritin kyllä sitten moneen moneen muuhunkín Delta -Autoon samalla tuloksella Turun Deltasta ihmeekseni vastattiin ja kyselyihini vastasi tosi ystävällisen tuntuinen varasto mies asiat tuli selväksi kysymiäniä tarvikkeita ei ollut mutta ilmoitettiin että huomiseksi tulee kyllä Helsingistä,sanoin että ei kannata ainakaan minulle tilata on turhan pitkä matka hakea,hinta tiedustelu oli mitä halusinkin tietää."Pisteitä Turun Deltalle"
foma
Viesti:

Viesti Kirjoittaja foma »

Turun Telttaan olen soitellut muutaman kerran ja jos ei ekalla saa kiinni niin toisella yrityksellä viimeistään vastattiin.
From Russia With Lada
Kalusto: Lelu-Samara 1580cc kaikennäköisillä virityksillä ;) , 2112 umpivakiokäyttöauto 1500cc 16v 2002.
Galleriassa
KSE 1995

Viesti Kirjoittaja KSE 1995 »

foma kirjoitti:Turun Telttaan olen soitellut muutaman kerran ja jos ei ekalla saa kiinni niin toisella yrityksellä viimeistään vastattiin.
Samaa voisi Tampereen Deltasta (vielä).
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

olisko kalervolla joku vanha puhelinluettelo? täällä päin meni numerot uusiksi muistaakseni kun nää deltan uudet tuulet alkoi puhaltaa. Sen mitä olen sinne päin asioinut niin puhelimeen on vastattu. Tai sitten ne näkee suoraa kuka soittaa ja on lukenut boardilta että olet suuri deltan vihaaja ja eivät piruuttaan vastaa?
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
KALERVO 1963

Viesti Kirjoittaja KALERVO 1963 »

Lada-Jussi kyllä minulla on aivan "tuore" puhelin luettelo,mutta voi olla että ainakin Tampereen Deltassa töissä "kuulovammaisia" joidenka pitäisi puhelimeen vastata (työn vastaan otto + varastomiehet).
ff8728

Viesti Kirjoittaja ff8728 »

Lada-Jussi, eihän deltan väki lue ladakerhon sivuja 8)
warre 353w sedan,
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

no kuhan vitsailin, ainakin osittain, mutta on deltassa noita Ladaa harrastavia nuoria jannujakin asennushommissa ollut ihan hiljattainkin, saattaavat hyvin lukea boardia ja jopa kirjoitella täällä, harva täällä tietää mikä kirjottajan ammatti on.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
corona

Viesti Kirjoittaja corona »

Joku juju tässä on. Pari vuotta sitten soittelin tuntikaupalla Konalan liikkeeseen eikä millään vastattu. Soitin sitten päällikköportaaseen ja heti alkoi asia edetä. Vähän myöhemmin olin paikanpäällä, puhelimet soi ja kuusi ukkoo istui tiskin takana eikä yksikään vastannut puhelimeen. Eivät olleet edes mitenkään kiireisiä, kunhan istuskelivat. Vaikutti jonkinsortin lakkoilulta tai mielenilmaisulta. Kysyinkin asiasta, mutta naureskelivat vaan, että "keskiviikkoisin kyllä vastataan". Juu kyllä tässä jonkinlainen työselkkaus oli käynnissä.
Vastaa Viestiin