nyt on ruiskua ja turboa konepellin alla

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
tegek kalasnikov

nyt on ruiskua ja turboa konepellin alla

Viesti Kirjoittaja tegek kalasnikov »

Elikkäs alun perin laittaa turbo+kaasari tohon 1200l:n. Mut oli ongelmia tooooooosi paljo toimivuuden kans niin meni sit hermot :x ja kaverilta sattui löytymään b asconan ruisku joka sovitettiin sit paikoilleen ja nyt toimii erittäin hyvin.... :D Ja vaikka kukaan ei usko niin larssi ottaa 8500 rpm kärjellisellä jakajalla 8) Ahtoja on nyt vakio koneessa 0.5 bar onks kokemuksia paljon 1200 kone kestää vakiona??
Avatar
Qulle
Viestit: 780
Liittynyt: 15.3.2006 11:18
Paikkakunta: Salo

Re: nyt on ruiskua ja turboa konepellin alla

Viesti Kirjoittaja Qulle »

tegek kalasnikov kirjoitti:Ja vaikka kukaan ei usko niin larssi ottaa 8500 rpm kärjellisellä jakajalla 8)
No on aika rouheesti kyllä jenkaa koneessa :mrgreen:
...mun mielestä jo siinä 6500rpm paikkeilla konehuoneesta lähtee sellainen mölinä, että kohta osat lentelee :D :D
1600SL "Jallulada" - kovassa ajossa \o/
Weber / Torsen / Plaza Sport -30mm
tegek kalasnikov

Re: nyt on ruiskua ja turboa konepellin alla

Viesti Kirjoittaja tegek kalasnikov »

Qulle kirjoitti:
tegek kalasnikov kirjoitti:Ja vaikka kukaan ei usko niin larssi ottaa 8500 rpm kärjellisellä jakajalla 8)
No on aika rouheesti kyllä jenkaa koneessa :mrgreen:
...mun mielestä jo siinä 6500rpm paikkeilla konehuoneesta lähtee sellainen mölinä, että kohta osat lentelee :D :D
tai sit on kiekka mittarissa vikaa mut näkeepähän mitä toi kone kestää
Avatar
Qulle
Viestit: 780
Liittynyt: 15.3.2006 11:18
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Qulle »

No mitä näytti mittari ja millä vaihteella, kun oli ton verran jenkaa??
1600SL "Jallulada" - kovassa ajossa \o/
Weber / Torsen / Plaza Sport -30mm
Avatar
köhmä
Viestit: 998
Liittynyt: 11.5.2006 22:12
Paikkakunta: Sisä-Suomi

Viesti Kirjoittaja köhmä »

Kierroksista puheen ollen 1200 kone kärjellisellä jakajalla kyllä kiertää, mutta ite lopetin vinguttamisen siellä n.7000 paikkeilla. Yli 6000 kun mennään niin kyllä kuullostaa jo aika epämiellyttävältä!
Voephan se olla niinnii tae suattaahan se olla olematakkii...
Jankos
Viestit: 964
Liittynyt: 6.10.2003 8:58

Viesti Kirjoittaja Jankos »

Ihan normisti joskus on tullut reilua 8000 rpm pyöritettyä vakiokonetta, siellähän se vasta alkaa vetää kun vaan on säädöt kohillaan niille kierroksille. Kakkosella 100 km/h ja kolmosella 130 km/h ja sitten nelkulla se mitä menee. Vakiotekniikkainen 2101 kiihtyy noin 15s 0-100 km/h noilla kiepeillä.
Avatar
iigorr
Viestit: 553
Liittynyt: 23.8.2004 19:33
Paikkakunta: karjalohja

Viesti Kirjoittaja iigorr »

kuvia kuvia :D
Ex:niva:-89
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
tegek kalasnikov

Viesti Kirjoittaja tegek kalasnikov »

kuvia on tulossa tänne että youtubeen
Vastaa Viestiin