mitkä suuttimet
mitkä suuttimet
minkähän kokoset suuttimet mahtaa olla nois 1500-1600 korvaus weebereis kun ittelle tuli sierran kaasari ja seokset on pieles niin tietäs minkä kokoset tilaan???
ei riemulla rajaa kun ladalla ajaa!!!
- pappa- igor
- Viestit: 1099
- Liittynyt: 12.4.2005 18:51
- Paikkakunta: Tampere
Mulla on DGV:ssä bensasuuttimet 145/115, ilmat 155/110 ja tyhjäkäyntisuuttimet 50/50. Ihan kivasti pelaa noinkin. Ihan pieniltä kierroksilta ei voi survoa lusikkaa lattiaan ilman brooamista, mut vähän isommilta kierroksilta pelaa erittäin hyvin ja viiveettä.
Useimmilla on tosin ollut kakkoskurkulla lähes samankokoinen bensasuutin kuin ykköselläkin.
Tosta ei tosin paljoa johtopäätöksiä kannata vetää, toi mun DGV on tarkoittu 2.0 Asconan/Mantan korvauskaasariksi ja noi alkuperäiset suuttimetkin sen mukaan.
Useimmilla on tosin ollut kakkoskurkulla lähes samankokoinen bensasuutin kuin ykköselläkin.
Tosta ei tosin paljoa johtopäätöksiä kannata vetää, toi mun DGV on tarkoittu 2.0 Asconan/Mantan korvauskaasariksi ja noi alkuperäiset suuttimetkin sen mukaan.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Mullakin on Oopelin 2.0:sta otettu Weberin DGV ja siinä oli suuttimet
1.kurkulla 145 ja 2.kurkulla 140. Molemmat ilmasuuttimet oli muistaakseni 170.
Jouduin poraamaan 1.kurkun pääsuutinta 1.5mm terällä, eli varmaan se on nyt jotain 150-165 väliltä ja pelaa.
Ennen sen porausta jopa 1200nen nyki tasakaasulla ja "voimaa" ei ollut.
Myös tolla 1500sella toimii noi samat suutinkoot; kulutus jotain 7.5-8.5l/100km ja reagointi kaasuun on hyvä, eikä nyi.
1.kurkulla 145 ja 2.kurkulla 140. Molemmat ilmasuuttimet oli muistaakseni 170.
Jouduin poraamaan 1.kurkun pääsuutinta 1.5mm terällä, eli varmaan se on nyt jotain 150-165 väliltä ja pelaa.
Ennen sen porausta jopa 1200nen nyki tasakaasulla ja "voimaa" ei ollut.
Myös tolla 1500sella toimii noi samat suutinkoot; kulutus jotain 7.5-8.5l/100km ja reagointi kaasuun on hyvä, eikä nyi.
2102 16V ex.
2103 -75
2103 -75