Axteckin kulkupuoli

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
Avatar
THI-900
Viestit: 1717
Liittynyt: 22.11.2005 14:04
Paikkakunta: Лаиxиa - SF (Soviet Finland)

Axteckin kulkupuoli

Viesti Kirjoittaja THI-900 »

Mitenkähän kovaa 2105 1500 Axtec pitäis kulkea?

onko 145 lähellä oikeaa, alla oli 175 renkaat.
21013 1200L/1700 '87 RedBull &
2101 1200 '74 Kopeeka Classic &
21023 1500DL/1600 16V '83 Hoponderos
11x2101 2x2102 2x2103 2x2104 2x2105 7x2107 5x2108 2x2109 7x2111 4x2112 1x117 3x119
Lada on tilava perheauto, mutta kaikkien pää ei sovi sinne
Avatar
Qulle
Viestit: 780
Liittynyt: 15.3.2006 11:18
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Qulle »

No kyllä kunnossa oleva takavetolada pitäisi mittari pohjaan kelata... mittarin heitosta sitten en tiedä mittään :)
1600SL "Jallulada" - kovassa ajossa \o/
Weber / Torsen / Plaza Sport -30mm
Avatar
Jokari
Viestit: 7715
Liittynyt: 10.3.2005 20:32
Paikkakunta: Kymenlaakso™

Viesti Kirjoittaja Jokari »

^^ No ei ainakaan 1200S :lol:

Mut kyllä mittarin pitäisi ainakin 150:n kohtaa hipoa jotta oltaisiin sielläpäin. Useammat tuntuvat menevän mittarin pohjaan kuulopuheiden perusteella.

Itse ajelin joskus viime vuonna 1500 ei-axtecilla 150 mittariin. Eikä yhtään kovempaa enää kulkenut loivasta alamäestä huolimatta. Tosin silloin EI ollut Weberiä, kärjetöntä sytkää ja säädötkin taisivat olla aika metässä.
Eikä pelottanut yhtään :oops:
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10249
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

on mulla 1200S:kin kelannu mittarin loppuun saakka, välillä tuntuu että paremmin noi pikkulohkot kulkee, kyl axteekin pitäis kans 150km/h kulkea ku on kunnossa
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Avatar
THI-900
Viestit: 1717
Liittynyt: 22.11.2005 14:04
Paikkakunta: Лаиxиa - SF (Soviet Finland)

Viesti Kirjoittaja THI-900 »

Ja per**! ei muutaku takasi suunnittelupöydän ääreen...

Pitää varmaan tutkia täyskaasuasentotunnistin ja lambda. Isommilla kierroksilla kun rupee nykimään. Sitte kun joku on vielä vaihtanu tohon 4 pykäläisen loodan.
21013 1200L/1700 '87 RedBull &
2101 1200 '74 Kopeeka Classic &
21023 1500DL/1600 16V '83 Hoponderos
11x2101 2x2102 2x2103 2x2104 2x2105 7x2107 5x2108 2x2109 7x2111 4x2112 1x117 3x119
Lada on tilava perheauto, mutta kaikkien pää ei sovi sinne
Avatar
'aatee'
Viestit: 2053
Liittynyt: 21.3.2005 15:25
Paikkakunta: Padasjoki

Viesti Kirjoittaja 'aatee' »

1200s meni motarilla n 145km/h ja en usko että mittari näytti paljoonka väärin! lujempaaki ois menny välityksillä :)
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
pieteri

Viesti Kirjoittaja pieteri »

mulla menee 130km/h vastatuuleen 3km suoralla! :P
Avatar
THI-900
Viestit: 1717
Liittynyt: 22.11.2005 14:04
Paikkakunta: Лаиxиa - SF (Soviet Finland)

Viesti Kirjoittaja THI-900 »

Niin se on ihmeellistä... Kaikki nää tuntuu olevan yksilöitä.

Piti mun Polonkin kulkea kirjan mukaan 159, mutta mitattiin me sille sakassa GPS:n avulla 181km/h:n huiput. Mittari näytti melkein 200.

Vähä jännitti, kun oli alla Q-nopeusluokan kumit :oops:
21013 1200L/1700 '87 RedBull &
2101 1200 '74 Kopeeka Classic &
21023 1500DL/1600 16V '83 Hoponderos
11x2101 2x2102 2x2103 2x2104 2x2105 7x2107 5x2108 2x2109 7x2111 4x2112 1x117 3x119
Lada on tilava perheauto, mutta kaikkien pää ei sovi sinne
Vastaa Viestiin