Hulluuden ja tyhmyyden ero.

Hauskoja kaskuja, anekdootteja ja Lada-vitsejä yms.
Ukki

Hulluuden ja tyhmyyden ero.

Viesti Kirjoittaja Ukki »

Tervehdyksen toivottelen.
Tapahtui joskus 60 luvun alussa, ja tarina on tosi. Eräs asiakas kertoi,että mennessään pahimman kevät hölseen aikana kotiinsa, jonne matkan varrelle sattui ns. hullujenhuone, häneltä puhkesi rengas siinä hh:n kohdalla. Ollessaan vaihtamassa vararengasta eräs hoidokki polkaisi tiellä olevasta pölykapselista pyöränpultit ojaan joka oli täynnä hyyhmää ja vettä. Kertoja oli suuttunut ja sadatteli, että sinä tohelo minkä teit. Millä minä nyt saan vararenkaan paikoilleen? Hoidokki katseli ja kierteli autoa miettiväisenä ja sanoi:"Yhdellä se ei pysy, kahdella voisi pysyä, mutta kolmella se pysyy varmati." Mistä h:tä minä tähän hätään otan kolme pulttia? Helppo juttu potilas tuumasi otat muista rattaista pultin ja panet varapyörän kiinni, niin kaikki ovat kiinni kolmella. Kertoja oli sanonut ällistyneenä, että ethän sinä hullu olekaan. Kyllä minä hullu olen, mutta en tyhmä....
Ja totta tosiaan tapahtumat ovat todella tapahtuneet.
Meijän Ukki tietää vanhasta Ladasta melkein kaiken, kun sen velipoika on nähnyt jälet :-)
ff8728

Viesti Kirjoittaja ff8728 »

Hieno juttu. "Mielenterveysongelmista" kärsivien kirjo on laaja käsite. Liikuntakyvytön, tavallisen ihmisen silmään ihmisraunio, ajatus kuitenkin leikkaa terävästi kuin partaveitsi. Asia on myös kääntäen sama...
warre 353w sedan,
AI
Lada kerhon jäsen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AI »

Tästä muistui mieleen Mobilian reissu muutama vuosi sitten. Yhdestä pyörästä lähti ajaessa pultit irti, pyörä onneksi pysyi paikoillaan. Suuri oli ihmetys kun ei yhtään pulttia paikoillaan ollut kun vipotuksen syytä ihmettelin. No ei kun kolmesta muusta pyörästä yksi pultti pois ja niillä se neljäs pyörä kiinni ja meno jatkui.
VAZ 2101 1970
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Jaska HKI

Viesti Kirjoittaja Jaska HKI »

Tuohon ranskalainen autoinsinööri sanoisi "Kolme pistettä määrittelee tason".Ranskassa pysyi Sitikoiden ja Rellujen pyörät kolmellakin pultilla...mutta eipä enää :?
Vastaa Viestiin