Tänään sain Ladan ulkoisesti sellaiseen kuosiin,että sitä kehtaa näytellä muillekkin,olen laittanut Ladaan kiillotetut orkkisalut(Melber) alle ja Konela-look kylkiteipit ja lisävalot ja kromisen pakoputkenpään. Koko viime kesä meni ladaa ruostesuojatessa, kittaillessa ja maalaillessa, Lada oli kauttaaltaan ruosteessa harmi vaan kun en tajunnu ottaa silloin Ladasta kuvia niin tietäisitte mikä ruoste kasa se oli
Kuvia ulkoolta (5 kuvaa)
http://ladakerho.fi/ladagalleria/displa ... =598&pos=0
Sisusta on tosiaankin vakio paitsi: Konela tuning ratti, kierroslukumittari(Autogauge), hattuhyllyn kannakkeet(itse tehdyt filmivaneerista), lattia kumimatot, kaijuttimet jotkut varaosa SPL -merkkiset ja kasettisoitin aito 80-luvun Philips. Sisusta on ihmeen hyvässä kunnossa pieniä penkin ja sisustan repeytymiä ja töhriintymisiä lukuun ottamatta. Minulla on kaikki vakio sisustan osat tallessa.
Kuvia sisältä (4 kuvaa)
http://ladakerho.fi/ladagalleria/displa ... =613&pos=0
Moottori on vähän ajettu ja sen takia se ei vuoda juuri ollenkaan. Moottoriin ei ole tarvinnut tehdä kuin perus huoltoa ja se on toiminut erinomaisesti
kuvia moottorista (3 kuvaa)
http://ladakerho.fi/ladagalleria/displa ... =614&pos=0
En aijo "tuunata" Ladaani enempää, se saa kelvata tollasenaan. Joskus kun muut projektit antaa myötä Lada menee peltisepälle ja maalaukseen(orkkis väri) ja sen jälkeen vain kesä ajoon
Oli vissiinkin hyvä ostos 175€
Lisää Ladastani tulee sitten kun se on rekisteröity ja olen päässyt ajamaan sitä kunnolla.
*Lada Kilvissä*
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)