Turbo koneen rakennus ohjeet/vinkit
- lada 1300s
- Viestit: 323
- Liittynyt: 13.5.2004 7:56
- Paikkakunta: Siilinjärvi
Nyt on turbo pensapaineen säädin kiinni ja tyhjäkäynnille säädin 200 grammaa painetta. Mutta osaako kukaan kertoa paljonko pitäisi olla kun ei ole itellä mitään hajua? Ahtopaineitakaan en ole kerennyt vielä säätelemään, mutta ajattelin aluks jotain 0,5. Pensapumpun pitäis antaa jotain 400 grammaa max. onko liian vähän?
Huomenna pitää taas palata Kajaaniin palvelukseen ja olis kiva päästä tänään kokeilemaan kun sais jekkasemaan.
Huomenna pitää taas palata Kajaaniin palvelukseen ja olis kiva päästä tänään kokeilemaan kun sais jekkasemaan.
- lada 1300s
- Viestit: 323
- Liittynyt: 13.5.2004 7:56
- Paikkakunta: Siilinjärvi
- START
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 2542
- Liittynyt: 20.7.2006 12:54
- Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste
jos se kaasari ei ole paineistettu niin ei se oikeen voikkaan toimialada 1300s kirjoitti:Nyt on testiajot tehty 0.3bar toimii jotenkin sitten tippuu seokset nollille. Ryyppy päällä seokset pysyy jotenki ylhäällä pienellä kaasulla. Ei taida vakio kaasari toimia mitenkään?
jos se on paineistettu niin lisää pensan painetta
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
- lada 1300s
- Viestit: 323
- Liittynyt: 13.5.2004 7:56
- Paikkakunta: Siilinjärvi
Mikäs kaasutin sulla tuossa on?-jusu- kirjoitti:noniin, nyt lähti toi oma iigorin puhallus rojekti käyntiintämän kuun aikana ois tarkotus saada liikkumaan
![]()
http://img.photobucket.com/albums/v500/ ... va2011.jpg
- ChargerSpeed
- Viestit: 105
- Liittynyt: 4.11.2005 10:18
- Paikkakunta: Hämeenkyrö/Nokia
rahalla saa je hevosella pääsee
ainakin jos tehoa haluaa ja kestävyyttä edes vähän kunnon kilpurikoneen ahtimella saat 5500e )oma budjetti)

Kun torakatkin kuolevat, ladat ovat vielä jäljellä
Turbopakosarjoja, imusarjoja, painekoteloita ja ahtoputkia
-Lada 1200L ikuisuus projekti
-Bmw e28 524TDst projekti (EvoII)
-vw vento 1.9TD käyttis
-Opel corsa a 3D 1.2n
Turbopakosarjoja, imusarjoja, painekoteloita ja ahtoputkia
-Lada 1200L ikuisuus projekti
-Bmw e28 524TDst projekti (EvoII)
-vw vento 1.9TD käyttis
-Opel corsa a 3D 1.2n
noh, nyt alkaa oma rojekti olee käynti kunnossa. Ahdin on kiinni ja hihnapyörä myös. Ahtoputkia vähän rakentaa ja jostain pitäs ohut syyläri/flekti paketti löytää..??
Ex:niva:-89
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
turbohuoli
Moro. tuli taas ajankohtaiseksi lataturpo. eli mulla kävi vahinko kun yritin turboa purkaa niin meni se akseli poikki imun puolelta. Minä nerokkaasti HITSASIN sen sitten että se siipi hässeli pysyy akselin mukana... Joku toveri sanoi että ei kestä kauaa kun ei ole tasapainossa. onkohan perää tolla jutulla?
Re: turbohuoli
onCorollaattori kirjoitti:Moro. tuli taas ajankohtaiseksi lataturpo. eli mulla kävi vahinko kun yritin turboa purkaa niin meni se akseli poikki imun puolelta. Minä nerokkaasti HITSASIN sen sitten että se siipi hässeli pysyy akselin mukana... Joku toveri sanoi että ei kestä kauaa kun ei ole tasapainossa. onkohan perää tolla jutulla?
- pappa- igor
- Viestit: 1099
- Liittynyt: 12.4.2005 18:51
- Paikkakunta: Tampere
Re: turbohuoli
ei jummijammiIlkkaHe kirjoitti:onCorollaattori kirjoitti:Moro. tuli taas ajankohtaiseksi lataturpo. eli mulla kävi vahinko kun yritin turboa purkaa niin meni se akseli poikki imun puolelta. Minä nerokkaasti HITSASIN sen sitten että se siipi hässeli pysyy akselin mukana... Joku toveri sanoi että ei kestä kauaa kun ei ole tasapainossa. onkohan perää tolla jutulla?


Lada 1200L ***** TURBO IC -89
noni nyt alkaa olemaan paineet kohillaan! tyhjäkäynnillä 1.1 bar 
pientä säätöä vielä vaatii

pientä säätöä vielä vaatii

Ex:niva:-89
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
- pappa- igor
- Viestit: 1099
- Liittynyt: 12.4.2005 18:51
- Paikkakunta: Tampere