Kumpi voittaa
Kumpi voittaa
Eli tyttöystävällä ei olekkaan uutta poikakaveria vaan on suuttunut minun verstaalla olostani.
Vaikea on päätös kumpi on tärkeämpi lada vai pesän saanti.
Se kun voi olla että ladalla ei sitä pesää saakkaan niin helposti.
Emäntä antoi vaihtoehdot: joko hän tai lada
-
- Samara87/88
Hyvän neuvon annan: jos omistat tietokoneen tee näin:
koska sinulla on lada, on sinulla rahaa jäänyt mennä kauppaan ja ostaa laillinen versio The Sims 2 pelistä, mieluiten vielä kaikki 10 lisäosaa samantien.
(jos sinulla ei ole rahaa ostaa niitä, käytä päätäsi
)
Kun olet tavalla tai toisella hankkinut ks. pelin, asenna se koneellsi.
Onnistumisen takaamiseksi yritä saada emäntäsi itse huomaamaan kuinka mahtava peli on kyseessä.
Kun olet saanut hänet koukkuun, voit hyvin rassata ladaa päivät, ja molemmat ovat tyytyväisiä.
Ainakin kaikki mun läheiset naispuoleiset ovat jostain syystä ihan hulluna tuohon peliin. Itsekkin epäilin kuinkakohan käy kun varaosa auton ostin ja aikaa menee rassatessa. Mutta tuo peli oli pelastus. Ja mikä parasta, se ei lopu ikinä
Mutta. Jos tämä ei auta, pistä se kuva esille, ja anna ladaboardin äänten määrätä kohtalosi
koska sinulla on lada, on sinulla rahaa jäänyt mennä kauppaan ja ostaa laillinen versio The Sims 2 pelistä, mieluiten vielä kaikki 10 lisäosaa samantien.
(jos sinulla ei ole rahaa ostaa niitä, käytä päätäsi

Kun olet tavalla tai toisella hankkinut ks. pelin, asenna se koneellsi.
Onnistumisen takaamiseksi yritä saada emäntäsi itse huomaamaan kuinka mahtava peli on kyseessä.
Kun olet saanut hänet koukkuun, voit hyvin rassata ladaa päivät, ja molemmat ovat tyytyväisiä.
Ainakin kaikki mun läheiset naispuoleiset ovat jostain syystä ihan hulluna tuohon peliin. Itsekkin epäilin kuinkakohan käy kun varaosa auton ostin ja aikaa menee rassatessa. Mutta tuo peli oli pelastus. Ja mikä parasta, se ei lopu ikinä

Mutta. Jos tämä ei auta, pistä se kuva esille, ja anna ladaboardin äänten määrätä kohtalosi

Chevrolet Cavalier Z24 3.1 V6 Convertible 93"
Chevrolet Starcraft 6.5TD 98"
Honda CRV 01"
Supo 62" Mopo
Chevrolet Starcraft 6.5TD 98"
Honda CRV 01"
Supo 62" Mopo
- larssi21074
Joo ei muuta kuin emännän kuvaa kehiin!
Jos eukko ei ladaa hyväksy niin vaihtoon vaan! Hyväkuntoisia nuorehkoja yksilöitä löytyy vaikka kuinka paljon mutta hyvät ladat alkaa olla kiven alla.

Jos eukko ei ladaa hyväksy niin vaihtoon vaan! Hyväkuntoisia nuorehkoja yksilöitä löytyy vaikka kuinka paljon mutta hyvät ladat alkaa olla kiven alla.
Kalusto kuvien muodossa löytyy täältä:
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
-
EDIT: Poistettu
Viimeksi muokannut Red Zhiguli, 26.1.2015 20:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pahoittelut vuosina 2006-2008 kirjoittamistani lapsellisista ja asiasisällöttömistä viesteistä, jotka poistin yksitellen. Nykyisin aikuistunut, joten mitäpä noita lähes vuosikymmenen takaisia juttuja murehtia enempää.
-Red Zhiguli 26.1.2015
-Red Zhiguli 26.1.2015
- Lada-Jussi
kannattaa lopettaa boardille kirjottelu, sitten jää aikaa sekä autolle että naiselle, toisaalta jos käsittelet naista kuten Ladaa eli raiskaat sitä niin ehkä pitäisi vaan jatkaa nettiharrasteen parissa ja jättää nuo muut vaihtoehdot. Ladaa ei varmaan enää voi pelastaa, mutta jos haluat tyttöystävän pelastuvan niin laita mulle hänen kuvansa ja yhteystiedot, täällä rakastetaan yhtälailla komeita autoja ja kauniita naisia 

- larssi21074
Naiset seisovat farmilla ulkosäilytyksessä mutta huononevat siellä hitaammin kuin paalissa tai tuningissa..?Lada-Jussi kirjoitti:kannattaa lopettaa boardille kirjottelu, sitten jää aikaa sekä autolle että naiselle, toisaalta jos käsittelet naista kuten Ladaa eli raiskaat sitä niin ehkä pitäisi vaan jatkaa nettiharrasteen parissa ja jättää nuo muut vaihtoehdot. Ladaa ei varmaan enää voi pelastaa, mutta jos haluat tyttöystävän pelastuvan niin laita mulle hänen kuvansa ja yhteystiedot, täällä rakastetaan yhtälailla komeita autoja ja kauniita naisia

Kalusto kuvien muodossa löytyy täältä:
Pikkasen repesinlarssi21074 kirjoitti:Naiset seisovat farmilla ulkosäilytyksessä mutta huononevat siellä hitaammin kuin paalissa tai tuningissa..?Lada-Jussi kirjoitti:kannattaa lopettaa boardille kirjottelu, sitten jää aikaa sekä autolle että naiselle, toisaalta jos käsittelet naista kuten Ladaa eli raiskaat sitä niin ehkä pitäisi vaan jatkaa nettiharrasteen parissa ja jättää nuo muut vaihtoehdot. Ladaa ei varmaan enää voi pelastaa, mutta jos haluat tyttöystävän pelastuvan niin laita mulle hänen kuvansa ja yhteystiedot, täällä rakastetaan yhtälailla komeita autoja ja kauniita naisia![]()
![]()

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
- Lada-Jussi
ehkä naiset pääsee kuitenki lähes Ralle-kisun asemaan, eli voin joskus päästää ne sisällekin, mutta ulos joutuu lähtee tarpeilleen (ulkovessa). Yöksi voi tulla samaan sänkyyn minun kanssa, mutta siellä ei saa nainen nukkua rauhassa, ralle-kisu saa, siinä ero Rallen ja naisen aseman välillä.larssi21074 kirjoitti:Naiset seisovat farmilla ulkosäilytyksessä mutta huononevat siellä hitaammin kuin paalissa tai tuningissa..?Lada-Jussi kirjoitti:kannattaa lopettaa boardille kirjottelu, sitten jää aikaa sekä autolle että naiselle, toisaalta jos käsittelet naista kuten Ladaa eli raiskaat sitä niin ehkä pitäisi vaan jatkaa nettiharrasteen parissa ja jättää nuo muut vaihtoehdot. Ladaa ei varmaan enää voi pelastaa, mutta jos haluat tyttöystävän pelastuvan niin laita mulle hänen kuvansa ja yhteystiedot, täällä rakastetaan yhtälailla komeita autoja ja kauniita naisia![]()
![]()

Re: Kumpi voittaa
Ehkä sillä tytöllä vaan on enemmän mobilistisia taipumuksia?voimapesä kirjoitti:Eli tyttöystävällä ei olekkaan uutta poikakaveria vaan on suuttunut minun verstaalla olostani.

Ihme jos moisesta tunaamisesta suuttuu, kun kaikki muutkin on ollu niin kannustavia..

Onhan se varmaan jossain määrin orgastista ihastella sitten sitä uljasta lopputulosta, johon olet leimuavalla uskollasi pyrkimässä,
mihin niitä naisia enää tarviikaan??
Olen myös ymmärtänyt, että pesää saadaan jollain ihan muulla, kun autolla..

2102 16V ex.
2103 -75
2103 -75
Jos tuo "kesäpesä" viittaa siihen, että ratkaisu ei ole kuitenkaan pysyvä, niin kannattaako kiristykseen alistua?voimapesä kirjoitti:Eli tyttöystävällä ei olekkaan uutta poikakaveria vaan on suuttunut minun verstaalla olostani.
Jos taas suhde on vakavalla pohjalla, eikä mitään muita esteitä koko loppuelämän kestävälle onnelle ole, niin Ladat kiertoon(tai ainakin pieni tauko olisi syytä harrastuksessa pitää).
,_,/ukka
Autoton on huoleton
kun henkilön oma vetovoima puuttuu sitä yritetään autolla paikataMara kirjoitti:Olen myös ymmärtänyt, että pesää saadaan jollain ihan muulla, kun autolla..
jos taas mies kunnossa niin autollakaan ei oikeaa naista karkoita