Mikä liitin Samaran radioaukosta kurkkii?
Mikä liitin Samaran radioaukosta kurkkii?
Morjens.
Jos ja kun tiedätte, niin kertokaapa mikä se tämmöinen liitin on? Tai siis mille/kelle se on tarkoitettu/varattu?
Kyseinen auto on siis Samara vm. -00. Ja kyseinen liitin näkyy siis radion aukosta, löytyi sieltä taaempaa, alempaa kädellä kokeillessa.
Jos ja kun tiedätte, niin kertokaapa mikä se tämmöinen liitin on? Tai siis mille/kelle se on tarkoitettu/varattu?
Kyseinen auto on siis Samara vm. -00. Ja kyseinen liitin näkyy siis radion aukosta, löytyi sieltä taaempaa, alempaa kädellä kokeillessa.
- pappa- igor
- Lada-Jussi
Eikö siihen ajotietokoneeseen tule kuitenkin enemmän kuin neljä johtoa?Lada-Jussi kirjoitti:saattaa olla ajotietokoneen liitin
Tässä on siis kuva liittimestä.
Millehän tuo sitten vois olla ellei kompuutterille? Minä en näistä jummarra

Avautuu hitaasti mutta epävarmasti tällaisten kaavioiden maailma meikäläisen aivoille, kun en oo siis ikinä asennellu mitään tällaisia värkkejä autoihin. Eli onko se siis niin, että näiden liittimen johtojen lisäksi se ajotietokone tarvii vielä nuo muutamat muut johdot?samarai kirjoitti:Entäs tämä?
eli näyttäisi olevan tosiaan se ajotietokoneen liitin.
Ja jos oon oikeilla jäljillä, niin onko ne muut johdot jossain muussakin käytössä?
No, jatkan tutkailua

Mistä näitä kuvia muuten löytää?
Voi olla, että vaihdan viikonloppuna Samaran 110:iin. Mutta onhan siinäkin ilmeisesti sama operaatio edessä mikäli ajotietokoneen hommaa.. Mutta autonvaihto ei oo lainkaan varmaa vielä.
Ei se tarvii muuta kuin tökkää ajotietokoneen liittimen tohon pistokkeeseen.
Kyllä noita kytkentäkaavioita netissä on hurumycke, toi mun laittama kuva oli kuitenkin skannattu Za Ruljomin Samaran korjausoppaasta.
Kyllä noita kytkentäkaavioita netissä on hurumycke, toi mun laittama kuva oli kuitenkin skannattu Za Ruljomin Samaran korjausoppaasta.

Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»