Lada Kerho 10 vuotta
- Lada-Jussi
Lada Kerho 10 vuotta
Sairasloman viihteeksi lueskelin vanhoja Lada Pravdoja (ja tietysti niitä ensimmäisiä Lada News:ejä) ja pohdin kerhoilun historiaa yleensäkin, tulipa mieleen kysyä tällaista.
Itehän olen ollut mukana alusta lähtien.
tähän aiheeseen voisi kai kirjoitella muitakin 10 vuotismuisteloita.
Itehän olen ollut mukana alusta lähtien.
tähän aiheeseen voisi kai kirjoitella muitakin 10 vuotismuisteloita.

Re: Lada Kerho 10 vuotta
Mukana ollaan oltu alusta lähtien.
Itehän olen niin juniori että 10 vuotta sitten on vain leikitty 1:43 Ladoilla
Ladakärpänen puraisi kunnolla tuossa amiksen alkaessa syksyllä 2001. Ladaboardin löysin elokuussa 2005, meni pari kuukautta ja liityin Ladakerhoon. Tammikuussa 2006 ostin ensimmäisen Ladani jolla en liikenteeseen ehtinyt, myin pois kesäkuussa 2006. Kortin sai kouraan 15.12.06 ja Lada löysi tiensä pihaan 17.12.06 enkä ole merkkiä vaihtamassa

Ladakärpänen puraisi kunnolla tuossa amiksen alkaessa syksyllä 2001. Ladaboardin löysin elokuussa 2005, meni pari kuukautta ja liityin Ladakerhoon. Tammikuussa 2006 ostin ensimmäisen Ladani jolla en liikenteeseen ehtinyt, myin pois kesäkuussa 2006. Kortin sai kouraan 15.12.06 ja Lada löysi tiensä pihaan 17.12.06 enkä ole merkkiä vaihtamassa

Njet problem, normal katastroof 

-
- pappa- igor
-
Koko ajan on oltu kireen pipon kanssa
Kiree pipo vaan...
Muutama kirjoitti jäseneksi liittymisen vaikeudesta. Outoa. Joskus palautesivu tietenkin voi ropata, mutta jäsenerekisterin hoitajan email on tietääkseni ollut varsin toimiva.
Yrittäkäähän uudestaa palautesivun kautta. Nyt kun liittyy saa kohtapuolin uuden Pravdan!

Muutama kirjoitti jäseneksi liittymisen vaikeudesta. Outoa. Joskus palautesivu tietenkin voi ropata, mutta jäsenerekisterin hoitajan email on tietääkseni ollut varsin toimiva.
Yrittäkäähän uudestaa palautesivun kautta. Nyt kun liittyy saa kohtapuolin uuden Pravdan!
Melko tuore jäsen olen. Ladailua olen harrastanut vuodesta 2002 lähtien. Liittyminen kerhoon oli kohdallani todella helppoa ja vaivatonta.....muutama tyhmä kysymys boardilla ja se oli siinä. Olin kyllä jo aikaisempina vuosina surffaillut Lada Kerhon sivuilla, mutta Ladaboardin hyöty/hupi merkityksen ymmärsin vasta männäkeväänä.
Voephan se olla niinnii tae suattaahan se olla olematakkii...
Jaa, milloinkohan minä liityin. No 6 Pravdaa on hyllyssä, siitä voi yrittää räknätä.
Pikkukakarasta saakka olen ollut jossain tekemisissä Ladan kanssa, jossen muuten niin papan kyydissä. Siitä se lähti. Ekan oman Ladan ostin toukokuussa -05, ei ollut edes korttia silloin. Toisen Ladan hommasin viime elokuussa.
Foorumille on tullut kirjoiteltua kohta 2 vuotta. Muistakseni vuoden verran lueskelin foorumia ennenkuin rekkasin.
Päivääkään en ole kuitenkaan katunut valintojani
Pikkukakarasta saakka olen ollut jossain tekemisissä Ladan kanssa, jossen muuten niin papan kyydissä. Siitä se lähti. Ekan oman Ladan ostin toukokuussa -05, ei ollut edes korttia silloin. Toisen Ladan hommasin viime elokuussa.
Foorumille on tullut kirjoiteltua kohta 2 vuotta. Muistakseni vuoden verran lueskelin foorumia ennenkuin rekkasin.
Päivääkään en ole kuitenkaan katunut valintojani

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
4 pravdaa löytyy täältä. Ladani hankin 30.12.2005 ja piakkoin sitten liityin kerhoon.
Kun olin muutaman vuoden ikäinen meillä oli joku farkkumosse, sen jälkeen nappisfarkku(joka valitettavasti myytiin ihan alihintaan venäläisille/virolaisille kun vaihdettiin pakettiautoon). Joten ehkäpä sieltä alunperin kumpuaa kiinnostus ladoihin.
Kun olin muutaman vuoden ikäinen meillä oli joku farkkumosse, sen jälkeen nappisfarkku(joka valitettavasti myytiin ihan alihintaan venäläisille/virolaisille kun vaihdettiin pakettiautoon). Joten ehkäpä sieltä alunperin kumpuaa kiinnostus ladoihin.

Niva-79
2xFiat, 3xAlfa, 1x Lancia
2xFiat, 3xAlfa, 1x Lancia