iigorr kirjoitti:btw mites helposti tommosen 110 ladan 16v kone sopis takavetoon?
sama ku suunnittelisit jotaki ooppelin konetta ladaan.. eli siinä ainaki pilaa koko auton!
on must ainaki komeeta kun koneen päällä lukee 16v ja vielä komeempaa kun siinä lukee myös Lada!
miks aina täytyy laittaa joku fiatin tai opelin 16v!?
samaa mieltä olen
en ole edes koskaan kuullut että joku olisi 110:n 16venttiilisen myllyn lyöny taka vetoon
jotain mystisiä teorioita joitten mukaan tuo pitäs mennä lähestulkoon heittämällä
kummallista sinänsä että jos se oikeesti sinne kävisi helposti niin miksi niitä ei ole joka toisessa takaveto ladassa
toisaalta hyvä näin
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
ehkäpä noita satakympin 16v moottoreita ei ole joka paikassa tarjolla
eli rataladoissa useissa samaran moottori
ja tuo peruslohkohan on sama myös 16v moottorissa
iigorr kirjoitti:btw mites helposti tommosen 110 ladan 16v kone sopis takavetoon?
sama ku suunnittelisit jotaki ooppelin konetta ladaan.. eli siinä ainaki pilaa koko auton!
Miten niin sama ku suunnittelisi ooppelin konetta? se on ladan kone,ei ooppelin
Vähänkö olis hieno lätkäistä 16v merkki siihen kontin luukkuun ku ois tommonen 1,6 16v mylly pellin alla
Tästä 110:n koneen sopivuudesta takavedon laatikkoon ja konehuoneeseen pitää ottaa selvää...
Meinaat että pitäs takavedon koneiden hinnalla saada satakympin 16v tekniikka? Tosin tuolla ei mitään irtokoneita näyttänyt olevan, vaan kokonaisia kolariautoja joten siksi lisää hintaa...
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.