Ja autojen vakava mielinen harrastus ei ole ilmaista.
Persaukiset saavat tyytyä ajamaan mopolla.
Laikka-avo kesäksi?
- larssi21074
- Viestit: 1941
- Liittynyt: 14.10.2004 10:22
- Paikkakunta: Mikkeli
Kalusto kuvien muodossa löytyy täältä:
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
Muuttoautoilla on joitain vapauksia tekniikan suhteen, mutta tuontiautoilla ei varsinaisesti. Jos autoon on tehty muutoksia jotka vaativat Suomessa esimerkiksi muutoskatsastuksen, täytyy tuo muutoskatsastus suorittaa autolle Suomen lakien mukaan ennen kuin sitä voidaan hyväksyä liikenteeseen. Se, että auto on sellaisena ollut jossain maassa liikenteessä ei tee autosta automaattisesti laillista täällä.khonkonen kirjoitti:Pelkällä katsastuksella selvisi kuten tuontiautojenkin kohdalla.
Alfa 75 3.0 V6 America
Alfa 159 2.4 JTDm
Saab 900 turbo 16 Lux
Alfa 159 2.4 JTDm
Saab 900 turbo 16 Lux
itse olen moniin tuontiautoihin etsinyt alustasarjojen hyväksymis lappujakhonkonen kirjoitti:källä katsastuksella selvisi kuten tuontiautojenkin kohdalla.
vaikka auto on ollut rekisterissä toisessa eu-maassa
pitää sen kuitenkin suomeen tuotaessa täyttää suomen säädökset
porataanhan ne sivuvilkutkin vanhoihin vaikkei saksassakaan niitä tarvita
Ja nyt lisää faktaa tähän asiaan. Eli näissä katsastus ja hyväksymis lappu asioissa ratkaisee auton vuosimalli. Nyrkkisääntönä voi pitää et alle 1995 vuosimalli ni ei tartte mitään lupalappusia. Ja rekisteröinnin ja katsastuksenhan pitää tehdä sen maan kansalainen jossa rekisteröinti tehdään, mutta siitäkin selviää rahalla.pressa kirjoitti:itse olen moniin tuontiautoihin etsinyt alustasarjojen hyväksymis lappujakhonkonen kirjoitti:källä katsastuksella selvisi kuten tuontiautojenkin kohdalla.
vaikka auto on ollut rekisterissä toisessa eu-maassa
pitää sen kuitenkin suomeen tuotaessa täyttää suomen säädökset
porataanhan ne sivuvilkutkin vanhoihin vaikkei saksassakaan niitä tarvita