Kärjetön
Re: Kärjetön
Saa ja asiasta on varmaan juteltu aiemminkin mm johdotuksista ym.Nestori kirjoitti:Saiskos tuota 1200L kärjellistä vaihdettua helposti kärjettomään sytytykseen, sopiiko uudempien Ladojen sytys systeemit ilman muutoksia? tietäskö joku kertoa mistä mahdollisesti sais. T: Jorma
Vakiona noita ei ole Suomessa näissä pikkukoneissa ja jakaja ei näistä kattivehkeistä joissa tuo kärjetön on(1500/1600), käy suoraan pikkulohkoon koska pidempi varsi (korkeampi lohko). Vaihtoehdot ovat että hommaa tollasen isolohkon käytetyn paketin (jakaja, johdot, sytkäboksi ja puola) ja lyhentää jakajan vartta tai sitten helpommin eli hommaa joltakin foorumin/kerhon (Tai joku tuttu joka käy venäjällä) venäjäntuonnista vastaavista

124/2101 practical beauty
Kärjetön Nivaan !?
Kaiketi on ratkaistu kärjettömän sytkän rakentaminen Nivaan/1600:een.
Voisiko joku vähän valaista vasta-alkajaa, mistä ja millaiset kamat, minulla on UAZissa kärjetön, joten luulisi olevan helposti toteutettavissa.
Otchen spaziba.
Voisiko joku vähän valaista vasta-alkajaa, mistä ja millaiset kamat, minulla on UAZissa kärjetön, joten luulisi olevan helposti toteutettavissa.
Otchen spaziba.
Sorgen, kirjoitin vähän epäselvästi. Tarkoituksena ei suinkaan ole alkaa vääntämään UAZin kamoista Nivaan. Uakkeri tarvitsee ankeleekisti omat kamansa. Tarkoitin vain, että kun UAZiin on, kai silloin on uudenpaankin evoversioon sellaista tarjolla.
Siis Venäjältä löytyy, eikä Suomesta. Outo juttu, siinäpä olisi kauppamiehelle tilaisuus repiä rupla sieltä, toinen täältä. Tuskin olen ainoa tuskissani.
Siis Venäjältä löytyy, eikä Suomesta. Outo juttu, siinäpä olisi kauppamiehelle tilaisuus repiä rupla sieltä, toinen täältä. Tuskin olen ainoa tuskissani.
- Lada-Jussi
jos nyt välttämättä haluaa kärjettömän autoonsa laittaa, niin kyllä noihin Niva/1600 löytyy varmaan ihan suomestakin (mm. motonet) tuota jakajaa ja boksia, johtosarjaa ehkä huonommin, mutta voihan sen tehdä itse tai ostaa purkuautosta (axtec-Ladat)

Kärjetöntä . . .
Jeps,
Virranjakajan akselin puslat ovat siinä kunnossa, että se pitäisi vaihtaa joka tapauksessa, miksei sitten apdeitata Niva 90-luvulle saman tien.
Kiitos vinkeistä, laitan ostoilmoituksen, sillä siitä selviää.
Virranjakajan akselin puslat ovat siinä kunnossa, että se pitäisi vaihtaa joka tapauksessa, miksei sitten apdeitata Niva 90-luvulle saman tien.
Kiitos vinkeistä, laitan ostoilmoituksen, sillä siitä selviää.