Sivulla
http://dmtalon.v8eaters.com/ISC.html
on ohjeita tyhjäkäyntimoottorin testaukseen jollekin automerkille.
110:ssä on tyhjäkäyntimoottorin liitin erilainen (siihen tulee vain 4 nastaa, jotka ovat yhdessä rivissä). Resistanssi mittaus antaa 110:lle arvoiksi n. 52 Ohm nastojen 1 ja 2 välillä ja saman vastaavasti nastojen 3 ja 4 välillä. Muilla nastayhdistelmillä resistanssi on ääretön. Tietääkö joku ohjearvoja näille?
Pystyykö 110:n tyhjäkäyntimoottoria testaamaan patterilla samaan tapaan kuin yo. sivulla neuvotaan (väärin tehtynä saattaa sivun mukaan särkeä tyhjäkäyntimoottorin)?
110:n tyhjäkäyntimoottorin testaus
- Sdelano v SSSR
- Viestit: 2282
- Liittynyt: 12.4.2006 1:00
- Paikkakunta: Montemurlo/Zelenogorsk/Johanssons
Terve!
Sikäli kuin tiedän, pitäisi resistanssi olla juuri sellainen kuin olet mitannut. Ohjearvo on 51 +/- 2 ohmia.
Tyhjäkäyntisäätimessä on kaksi kelaa, joiden välillä ei galvaanista yhteyttä, eli ääretön resistanssi.
Omassani ei ole koskaan ollut ongelmaa, joten tämän enempää en tiedä. Palaan asiaan, jos näen lisää valoa.
SvS
Sikäli kuin tiedän, pitäisi resistanssi olla juuri sellainen kuin olet mitannut. Ohjearvo on 51 +/- 2 ohmia.
Tyhjäkäyntisäätimessä on kaksi kelaa, joiden välillä ei galvaanista yhteyttä, eli ääretön resistanssi.
Omassani ei ole koskaan ollut ongelmaa, joten tämän enempää en tiedä. Palaan asiaan, jos näen lisää valoa.
SvS
Sdelano v SSSR
***
Neuvostoliittolaista - siis erinomaista!
***
Neuvostoliittolaista - siis erinomaista!