otetaan toinen vakaaja
lyhennetään päistä kiinnityssilmukan verran
kiinnitetään kumipuslien ja teräspantojen kanssa alkuperäisen vakaajan alle
tällöin ei alkuperäistä rakennetta muuteta eli on myös katsastus kelpoinen katukäyttöön
minkälaisia kokemuksia on tuplavakaajasta?
kun niitä taitaa olla joillakin jo käytössäkin?
ei ole kuulemma hankala laittaa, mutta onko mitään hyötyä jos ei vaihda jäykempää jousta kaveriksi. tavoitteena olisi saada hiukan lisää pitoa kaarteisiin jääradalle.
miä voin ilmotella kokemuksia heti ku saan sen tuplavakaajan valmiiksi,itellä kans jäärata vehje ja kone ja perävälitys rupee olemaan pikkuhiljaa kohdallaan niin voi siirtyä alustan kimppuun,perä pitäis tiputtaa selvästi keulaa alemmas jos vaikka auttais pitoon ja kaarre ajettavuuteen
meinasitko katkoa vakio jousista vai laittaa jotkut muut?
itsellä on tuohon saabiin jäykemmät/lyhemmät jouset ja kun vaihan ne niin jää ladaan saabin vahvistetut jouset.
saattais kuulemma saabin takajouset käydä ladaan eteen?
Viimeksi muokannut ralli lada, 11.12.2006 22:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tällä hetkellä takana entiset etu jouset katkottuna ja edessä opel commondoren entiset etujouset,takana oli ks. opelin taka jouset mutta oli niin jäykät että pitoja ei saanu millään ja ajo oli lähinnä näytös luontoista
Itellä tupla ollut jonkun aikaa ja kyllä se jäykempi on, tiedä uskallanko sanoa ajettavuudesta kun on noita pyöränkulmiakin mulkattu... Ja se on siitä kiinni että missä käytössä auto on.. Ite en voi kun kehua.