ladan etuvakaajan modaus??

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
ladatus turpotus

ladan etuvakaajan modaus??

Viesti Kirjoittaja ladatus turpotus »

eli ns."ralli ukoille" kysymys: ladan tupla etuvakaaja,miten kannattaa tehdä ja toteuttaa?? hyvä kuva tai hyvät neuvot olis nyt tarpeen!!
Avatar
pressa
Viestit: 10517
Liittynyt: 25.9.2003 13:23
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja pressa »

otetaan toinen vakaaja
lyhennetään päistä kiinnityssilmukan verran
kiinnitetään kumipuslien ja teräspantojen kanssa alkuperäisen vakaajan alle
tällöin ei alkuperäistä rakennetta muuteta eli on myös katsastus kelpoinen katukäyttöön
ralli lada
Viestit: 848
Liittynyt: 12.4.2005 20:38
Paikkakunta: jämsä�

Viesti Kirjoittaja ralli lada »

minkälaisia kokemuksia on tuplavakaajasta?
kun niitä taitaa olla joillakin jo käytössäkin?
ei ole kuulemma hankala laittaa, mutta onko mitään hyötyä jos ei vaihda jäykempää jousta kaveriksi. tavoitteena olisi saada hiukan lisää pitoa kaarteisiin jääradalle.
21013 2300tic
Avatar
'aatee'
Viestit: 2053
Liittynyt: 21.3.2005 15:25
Paikkakunta: Padasjoki

Viesti Kirjoittaja 'aatee' »

kyllä sen pitäs vähentää puskevuutta jne !!
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
ladatus turpotus

Viesti Kirjoittaja ladatus turpotus »

miä voin ilmotella kokemuksia heti ku saan sen tuplavakaajan valmiiksi,itellä kans jäärata vehje ja kone ja perävälitys rupee olemaan pikkuhiljaa kohdallaan niin voi siirtyä alustan kimppuun,perä pitäis tiputtaa selvästi keulaa alemmas jos vaikka auttais pitoon ja kaarre ajettavuuteen
ralli lada
Viestit: 848
Liittynyt: 12.4.2005 20:38
Paikkakunta: jämsä�

Viesti Kirjoittaja ralli lada »

meinasitko katkoa vakio jousista vai laittaa jotkut muut?
itsellä on tuohon saabiin jäykemmät/lyhemmät jouset ja kun vaihan ne niin jää ladaan saabin vahvistetut jouset.
saattais kuulemma saabin takajouset käydä ladaan eteen?
Viimeksi muokannut ralli lada, 11.12.2006 22:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
21013 2300tic
ladatus turpotus

Viesti Kirjoittaja ladatus turpotus »

tällä hetkellä takana entiset etu jouset katkottuna ja edessä opel commondoren entiset etujouset,takana oli ks. opelin taka jouset mutta oli niin jäykät että pitoja ei saanu millään ja ajo oli lähinnä näytös luontoista
Avatar
Esto_r
Viestit: 364
Liittynyt: 16.5.2005 19:19
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Esto_r »

Itellä tupla ollut jonkun aikaa ja kyllä se jäykempi on, tiedä uskallanko sanoa ajettavuudesta kun on noita pyöränkulmiakin mulkattu... Ja se on siitä kiinni että missä käytössä auto on.. Ite en voi kun kehua. 8)
Vastaa Viestiin