Niin on.. Mutta saa kai kaikilla olla omat mielipiteensä.pappa- igor kirjoitti:BMW kerhot on erikseenladasenollapitää kirjoitti:Ei todellakaan.LadaTunari kirjoitti:bayerilainen munan wenytinnyt näköjään joku sulloo huonoo moottorii ladaan
6mäntänen 2107 prokkis LIIKKUU NYT!!
-
ladasenollapitää
- Team perseauki racing
- Viestit: 1441
- Liittynyt: 7.11.2004 13:49
- Paikkakunta: jyväskylä
-
v1lh0-
-
ladasenollapitää
- pappa- igor
- Viestit: 1099
- Liittynyt: 12.4.2005 18:51
- Paikkakunta: Tampere
- pappa- igor
- Viestit: 1099
- Liittynyt: 12.4.2005 18:51
- Paikkakunta: Tampere
mistään m40 jutuista en mitään tiedä mutta veikkaan että ladassa silti kohtaa paremmin teho/paino suhde kun vanhassa bemarin rohjossaladasenollapitää kirjoitti:Ainakin 1,6 bmw:ssä on 105hv. m40 moottorissa.v1lh0- kirjoitti:Ladan tonnikuussatanen potkii enemmä ku 316 bemu... No ainaki russian tunerille hengen heimolaisii!
Lada 1200L ***** TURBO IC -89
-
ladasenollapitää
Niin no tästähän voidaan olla monta erimieltä.. Joten sanon että kyllä se vaan bemarissa kohtaa se teho ja painosuhde.pappa- igor kirjoitti:mistään m40 jutuista en mitään tiedä mutta veikkaan että ladassa silti kohtaa paremmin teho/paino suhde kun vanhassa bemarin rohjossaladasenollapitää kirjoitti:Ainakin 1,6 bmw:ssä on 105hv. m40 moottorissa.v1lh0- kirjoitti:Ladan tonnikuussatanen potkii enemmä ku 316 bemu... No ainaki russian tunerille hengen heimolaisii!
Mutta jätetään tämä juttu nyt pois kun voi tulla monelle ladamiehelle pahamieli.
bmw-kun oma ei riitä..
mutta mitäs sitten kun yhdistää ladaa ja bemaria
mutta mitäs sitten kun yhdistää ladaa ja bemaria
Ex:niva:-89
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
-
slappala
itellä onkin suunnitelmissa nappisilmään istuttaa bemun turbotettu kone+loota+kytkin ja soveltaa kardaani sekä taka-akselisto jostain muusta..
400hp mahollista helposti
kadullahan ei sitten saa olla kun se 100.8hp max
toki alustaan ja jarruihin pitää panostaa kanssa kun ton tekee, mutta siinä olis sellasta edesmennyttä tc2.0 turbo henkeä sitten aika kivasti
ei jää jalkoihin...
kaaret ja kuppipenkit + sisusta karsittu jne..
pääsee ferrarin/porschen kaa kisoille vartilla
tosin voi olla että ferrari jää... 
siihen voi pyrkiä ladan mosalla aika kauan...bemarin nelikoista saa helposti tuon tehon irti ja suht edukkaasti.
400hp mahollista helposti
toki alustaan ja jarruihin pitää panostaa kanssa kun ton tekee, mutta siinä olis sellasta edesmennyttä tc2.0 turbo henkeä sitten aika kivasti
kaaret ja kuppipenkit + sisusta karsittu jne..
pääsee ferrarin/porschen kaa kisoille vartilla
siihen voi pyrkiä ladan mosalla aika kauan...bemarin nelikoista saa helposti tuon tehon irti ja suht edukkaasti.
-
hiawis
Toi on jotain niin noloo, kaverilla vielä nimimerkki "ladasenollapitää"..
Tänne voi kirjotella, vaikkei Ladasta pitäiskään. Ladan aiheettomaan pilkkaamiseen kyllä suosittelisin jotain vähän alatyylisempää foorumia. Tollasilla lapsellisilla kommenteilla tekee vaan itestään naurunalasen, yleensä tollasilla jannuilla ei oo ees ajokorttiakaan..
BMW:n autot on kyllä luokassaan ehkä urheilullisimmasta päästä, silti Bemarikin valmistaa lähinnä perheautoja. Sattuu vaan noi baijerilaiset olemaan sen verran hinnoissaan, ettei Ladan hinnalla saa ees oikein e30-koristakaan..
Kuten tossa taidettiin aikasemmin sanookin, Ladassa virityspotentiaalia kyllä on julmetusti. Ymmärtääkseni melkein mistä vaan takatuuppari-Ladasta saa suhteellisen pienellä rahallisella panostuksella ~150 bhp kutiteltua. Niillä tehoillahan olis toi teho/paino-suhdekin jo parempi kun esim. e36 325:ssa, mikä onki noin 10 000 euron auto..
Tänne voi kirjotella, vaikkei Ladasta pitäiskään. Ladan aiheettomaan pilkkaamiseen kyllä suosittelisin jotain vähän alatyylisempää foorumia. Tollasilla lapsellisilla kommenteilla tekee vaan itestään naurunalasen, yleensä tollasilla jannuilla ei oo ees ajokorttiakaan..
BMW:n autot on kyllä luokassaan ehkä urheilullisimmasta päästä, silti Bemarikin valmistaa lähinnä perheautoja. Sattuu vaan noi baijerilaiset olemaan sen verran hinnoissaan, ettei Ladan hinnalla saa ees oikein e30-koristakaan..
Kuten tossa taidettiin aikasemmin sanookin, Ladassa virityspotentiaalia kyllä on julmetusti. Ymmärtääkseni melkein mistä vaan takatuuppari-Ladasta saa suhteellisen pienellä rahallisella panostuksella ~150 bhp kutiteltua. Niillä tehoillahan olis toi teho/paino-suhdekin jo parempi kun esim. e36 325:ssa, mikä onki noin 10 000 euron auto..
Ite olin lukevinani noita bmw herjaus viestejä enemmän... (huom tässä kommentissa ei ilmene oma mielipide kyseisestä autosta)hiawis kirjoitti: Ladan aiheettomaan pilkkaamiseen kyllä suosittelisin jotain vähän alatyylisempää foorumia. Tollasilla lapsellisilla kommenteilla tekee vaan itestään naurunalasen,
Ei muuta...
No ihan pikkurahoilla ei kyllä saa ainakaan vaparina noita lukemia...hiawis kirjoitti: Kuten tossa taidettiin aikasemmin sanookin, Ladassa virityspotentiaalia kyllä on julmetusti. Ymmärtääkseni melkein mistä vaan takatuuppari-Ladasta saa suhteellisen pienellä rahallisella panostuksella ~150 bhp kutiteltua. Niillä tehoillahan olis toi teho/paino-suhdekin jo parempi kun esim. e36 325:ssa, mikä onki noin 10 000 euron auto..
Tiedän jo etukäteen pemarivaahtoajien ajatukset; "vain 150 heppaa"
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
-
ladaracing pori
- Viestit: 672
- Liittynyt: 17.2.2005 8:01
- Paikkakunta: Dresden,Saksa
Tarvii kyllä pikkasen kommentoida tätä lada v bmw kirjoittelua.
Ensiksi ladasta EI saa halvalla/helposti 150hp
Taas kun vertaa ns.taksimallin bmw:tä josta löytyy se 200hp vakiona ja vääntöä julmetusti. Uusi ralliluokka on juuri näitä bemuja täynnä.
Viritys mahdollisuudet ovat valtaisat bmw:sä joten turha edes verrata noita keskenään.
Niin ja sen kilpurin korin (bmw) saa ulkomailta tuotuna 1000-2000e.
Enkä ole mikään bemarifani,satun nyt olemaan erään bemarin huoltojoukoissa ja päässyt läheltä seuraaman tuota autoa.
Joten onnea projektiin,kyllä lada pitäisi möyhiä kiitettävästi,onhan siinä jo puolet enemmän hepoja kuin vakio ladassa.
Ensiksi ladasta EI saa halvalla/helposti 150hp
Taas kun vertaa ns.taksimallin bmw:tä josta löytyy se 200hp vakiona ja vääntöä julmetusti. Uusi ralliluokka on juuri näitä bemuja täynnä.
Viritys mahdollisuudet ovat valtaisat bmw:sä joten turha edes verrata noita keskenään.
Niin ja sen kilpurin korin (bmw) saa ulkomailta tuotuna 1000-2000e.
Enkä ole mikään bemarifani,satun nyt olemaan erään bemarin huoltojoukoissa ja päässyt läheltä seuraaman tuota autoa.
Joten onnea projektiin,kyllä lada pitäisi möyhiä kiitettävästi,onhan siinä jo puolet enemmän hepoja kuin vakio ladassa.
-
hiawis
Jos tosiaan 400 heppaa kutittelet tosta, niin kyllä Ferrareista ainakin 348 ja 355 vakiona saattaa jäädä lähdössä. Vakio-Porschet on yleensä matalaviritteisempiä. Voi kyllä olla hommaa jättää ne radalla, eihän varttimaili oo todellakaan kaikki kaikessa..slappala kirjoitti: kaaret ja kuppipenkit + sisusta karsittu jne..
pääsee ferrarin/porschen kaa kisoille vartillatosin voi olla että ferrari jää...
siihen voi pyrkiä ladan mosalla aika kauan...bemarin nelikoista saa helposti tuon tehon irti ja suht edukkaasti.
Mutta jos tarkotus on virittää oikein isän kädellä, niin mitä v*ttua jollain 4-sylinterisellä tekee, kun Bemarilta löytyy kutostakin? Voihan toi nelipyttynenki olla nykyaikasempi kun Ladan vastaava, mut ei sekään mikään urheiluauton kone oo..
Tulikin tossa mieleen, kun yhessä GTI-lehessä oli juttu jostain kiihdytyspäivistä. Nopein auto oli MOSSE 1.5-koneella, aika alle kympin!
-
hiawis