Mun Lada 1200L Turbo..

Takavetoiset Ladat: 2101-2107, myyty Suomessa vuosina 1971-1997
Avatar
pappa- igor
Viestit: 1099
Liittynyt: 12.4.2005 18:51
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja pappa- igor »

mower kirjoitti:mitenkäs muuten sen seos mittarin kans, mitä muuta hilpettä sen tekemiseen tarvii.? mulla on kyllä ite mittari. mutta siis että minkälaisen anturin ym?
lambda anturin, motonetissä toyotan yks johtonen n. 25€, mutta kannattaa ostaa lämmitettävä jos haluaa että mittari näyttää muutakin kuin ilmansuuntia :roll: muistaakseni 4-johtonen oli n.50€ 8)
Lada 1200L ***** TURBO IC -89
Avatar
noose01
Viestit: 1352
Liittynyt: 27.7.2004 10:15
Paikkakunta: Paalaamo

Viesti Kirjoittaja noose01 »

Minkäslainen on axteekin orkkis lambda? Kelpaako ko tarkoitukseen?
.
mower

Viesti Kirjoittaja mower »

eli pelkkä lambda riittää. onko se 50 mittari jonkun toyotan kans vai minkä? että mitä mä sanon tiskin tädille ku haen sen :D vai myydäänkö se ihan 4 johtosena lambdana?
Avatar
noose01
Viestit: 1352
Liittynyt: 27.7.2004 10:15
Paikkakunta: Paalaamo

Viesti Kirjoittaja noose01 »

[Märkä uni] http://www.freetechnics.fi/Fmi14.jpg [/Märkä uni]
.
Avatar
Stefa
Viestit: 2125
Liittynyt: 28.9.2003 18:32
Paikkakunta: Mäntyharju

Viesti Kirjoittaja Stefa »

noose01 kirjoitti:[Märkä uni] http://www.freetechnics.fi/Fmi14.jpg [/Märkä uni]
Laajempaa kaistaa märkiin uniin 8)
Vauhdin tae - alamäki
TurboToffi

Viesti Kirjoittaja TurboToffi »

eli pelkkä lambda riittää. onko se 50 mittari jonkun toyotan kans vai minkä? että mitä mä sanon tiskin tädille ku haen sen vai myydäänkö se ihan 4 johtosena lambdana?
Kerro vaan että haluat 3 tai 4 johtonen lamdaanturi...
Avatar
START
Lada kerhon jäsen
Viestit: 2542
Liittynyt: 20.7.2006 12:54
Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste

Viesti Kirjoittaja START »

muuten....
mitenkäs se axteekin vakio lambda eikös sekin ollu joku moni piuhanen
toimiskohan se sillä :?:
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
Avatar
pappa- igor
Viestit: 1099
Liittynyt: 12.4.2005 18:51
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja pappa- igor »

START kirjoitti:muuten....
mitenkäs se axteekin vakio lambda eikös sekin ollu joku moni piuhanen
toimiskohan se sillä :?:
toimiiiiiiiii :shock:
Lada 1200L ***** TURBO IC -89
Tuning Vaz
Viestit: 149
Liittynyt: 27.1.2005 21:28
Paikkakunta: Pedersöre

Viesti Kirjoittaja Tuning Vaz »

Lada on nyt seisontavakuutuksella.. Mä ostin talviauton, kun mä lähden armeijaan tammikuussa.. Ja mä ajattelen nyt että kun mä pääsen armeijasta mä jatkan Ladalla.. Ehkä tulee enempää moottorissa.. katotaan.. :wink:
hiawis

Viesti Kirjoittaja hiawis »

Idän Ihme 1 kirjoitti: Onko niitä sellasia mäntiä, jotka ei ole niin herkkiä lämmölle? Koska periaatteessahan koneelle ei kannata syöttää rikkaampaa seosta kuin se tarvii toimiakseen kunnolla??
Virikäytössä ns. takomännät taitaa olla suosittuja, varmaan kestävämpiä kun tavalliset..
Avatar
START
Lada kerhon jäsen
Viestit: 2542
Liittynyt: 20.7.2006 12:54
Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste

Viesti Kirjoittaja START »

hiawis kirjoitti:
Idän Ihme 1 kirjoitti: Onko niitä sellasia mäntiä, jotka ei ole niin herkkiä lämmölle? Koska periaatteessahan koneelle ei kannata syöttää rikkaampaa seosta kuin se tarvii toimiakseen kunnolla??
Virikäytössä ns. takomännät taitaa olla suosittuja, varmaan kestävämpiä kun tavalliset..
juurinäin
ja jotkut on vissiin laittanu esim turbo audin mäntiä ynnä muita turbo tarkotukseen sopivia
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
Avatar
IlkkaHe
Viestit: 739
Liittynyt: 1.7.2004 22:44
Paikkakunta: Oulu/Muhos

Viesti Kirjoittaja IlkkaHe »

Onkos kellään ylhäällä tän Tuning Vazin muitten rakentelu sivujen osotteita, olivat vissiin tossa sen ekassa viestissä näkyvillä aiemmin mut hävinny?

Kun kerran tosi pikasesti ajanpuutteessa selailin vaan kuvat niilti ruottinkielisiltä foorumeilta (joissa matskua huomattvasti enemmän. Taitaa omistaja olla SuomenRuotsalainen..)
Ja enää ei linkkejä niille ole :?
Tuning Vaz
Viestit: 149
Liittynyt: 27.1.2005 21:28
Paikkakunta: Pedersöre

Viesti Kirjoittaja Tuning Vaz »

Sain eilen Lada autotalliin ja aloitin vähän..
Mä oon tilannut 4kpl Keihin 40mm kaasaria..
Tuo Dellorto oli veljen(TurboToffi:n) ja hän ei myy sitä, siis nyt mä teen toisenlainen systeemi..
Kuvat kyllä tulevat kun mä oon saanut kaasarit ja alkanut rakentaa imu- ja pakosarja.. Voi olla että en ehdi nii paljon ennen armeija.. :cry:
Tuning Vaz
Viestit: 149
Liittynyt: 27.1.2005 21:28
Paikkakunta: Pedersöre

Viesti Kirjoittaja Tuning Vaz »

Mä oon nyt vähä aloittanut tuleva projekti.
Olen saanut kaasarit ja mulla on nyt se laippa imu- ja pakosarjalle..

Kuva
Tässä kuvan kaasareista.. Ne ovat Keihin CVK 40 ja ovat Kawasaki ZZR 1100:sta...

Kuva
Ja tässä se laippa..Porasin vielä pulttien reiät...

Kuva
Ja laitan sitten semmoset muutokset koska kanavien halkaisijat ovat 30mm ja kaasarien 40mm..
Avatar
Mäntä
Viestit: 292
Liittynyt: 6.1.2006 11:43
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Mäntä »

Miten meinaat paineistaa nuo kaasari? Vai tarviiko niitä edes paineistaa?
Lada 1200L -88
Lada 1300s -81 myyty
Lada 1200L -87 myyty
Vastaa Viestiin