mower kirjoitti:mitenkäs muuten sen seos mittarin kans, mitä muuta hilpettä sen tekemiseen tarvii.? mulla on kyllä ite mittari. mutta siis että minkälaisen anturin ym?
lambda anturin, motonetissä toyotan yks johtonen n. 25€, mutta kannattaa ostaa lämmitettävä jos haluaa että mittari näyttää muutakin kuin ilmansuuntia muistaakseni 4-johtonen oli n.50€
eli pelkkä lambda riittää. onko se 50 mittari jonkun toyotan kans vai minkä? että mitä mä sanon tiskin tädille ku haen sen vai myydäänkö se ihan 4 johtosena lambdana?
eli pelkkä lambda riittää. onko se 50 mittari jonkun toyotan kans vai minkä? että mitä mä sanon tiskin tädille ku haen sen vai myydäänkö se ihan 4 johtosena lambdana?
Kerro vaan että haluat 3 tai 4 johtonen lamdaanturi...
Lada on nyt seisontavakuutuksella.. Mä ostin talviauton, kun mä lähden armeijaan tammikuussa.. Ja mä ajattelen nyt että kun mä pääsen armeijasta mä jatkan Ladalla.. Ehkä tulee enempää moottorissa.. katotaan..
Idän Ihme 1 kirjoitti:
Onko niitä sellasia mäntiä, jotka ei ole niin herkkiä lämmölle? Koska periaatteessahan koneelle ei kannata syöttää rikkaampaa seosta kuin se tarvii toimiakseen kunnolla??
Virikäytössä ns. takomännät taitaa olla suosittuja, varmaan kestävämpiä kun tavalliset..
Idän Ihme 1 kirjoitti:
Onko niitä sellasia mäntiä, jotka ei ole niin herkkiä lämmölle? Koska periaatteessahan koneelle ei kannata syöttää rikkaampaa seosta kuin se tarvii toimiakseen kunnolla??
Virikäytössä ns. takomännät taitaa olla suosittuja, varmaan kestävämpiä kun tavalliset..
juurinäin
ja jotkut on vissiin laittanu esim turbo audin mäntiä ynnä muita turbo tarkotukseen sopivia
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
Onkos kellään ylhäällä tän Tuning Vazin muitten rakentelu sivujen osotteita, olivat vissiin tossa sen ekassa viestissä näkyvillä aiemmin mut hävinny?
Kun kerran tosi pikasesti ajanpuutteessa selailin vaan kuvat niilti ruottinkielisiltä foorumeilta (joissa matskua huomattvasti enemmän. Taitaa omistaja olla SuomenRuotsalainen..)
Ja enää ei linkkejä niille ole
Sain eilen Lada autotalliin ja aloitin vähän..
Mä oon tilannut 4kpl Keihin 40mm kaasaria..
Tuo Dellorto oli veljen(TurboToffi:n) ja hän ei myy sitä, siis nyt mä teen toisenlainen systeemi..
Kuvat kyllä tulevat kun mä oon saanut kaasarit ja alkanut rakentaa imu- ja pakosarja.. Voi olla että en ehdi nii paljon ennen armeija..