kuka hallitsee sladit??
- ladoilla radalle
- Viestit: 883
- Liittynyt: 12.8.2005 20:20
- Paikkakunta: Joutsa/Heinola
- Lada-Jussi
- Viestit: 10246
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
joo kyl heti piti laittaa larssonii sivuluisuun ku vähä lunta tuli, mut en mää mikää mestari tos ole, mut hyvä hakee vähä rajoja, helpottaa sit tuolla liikenteessä ku joutuu laapottimella tiukkoihin paikkoihin. ihq

Kohtuullisesti nuo hallitaan. Sillon tällön pääsee pyörähtään kun on vähän älyä ja paljon vauhtia mutta kyllä se tästä rauhottuu kun saa taas tuon talven alkuhuuman ohitte.
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
- Team perseauki racing
- Viestit: 1441
- Liittynyt: 7.11.2004 13:49
- Paikkakunta: jyväskylä
Totta, erimaata on, mutta ite olen kyllä ehdottomasti kaasarikoneen kannalla!Jokari kirjoitti: Tietysti tuo 1700i on ihan erimaata kuin 1500S, kaasua ei juuri tarvitse käyttää mutta silti mennään komeasti
Ainakin toi mun ruisku haluais ite päättää, millä nopeudella/kierroksilla mennään.


Jotenki liikkeellelähtö on haastavampaa, ku tyhjäkäynnillä lähtöä ei voi tehä, ku kierrokset nousee automaattisesti just ratkasevalla hetkellä.
Jostain syystä toi myös huudattaa konetta n. 1500-2000 rpm, vaikka rullailee vapaalla tai vaikka ois vaihdekin päällä ilman kaasua.
Kun vauhti putoaa lähes nollaan, pudottaa tyhjäkäynnille. Osittain ruiskun ominaisuus, mutta 2000 on silti ehkä vähän turhan kova "tyhjäkäynti".
2102 16V ex.
2103 -75
2103 -75
Ominaisuuksia ominaisuuksiaMara kirjoitti:Totta, erimaata on, mutta ite olen kyllä ehdottomasti kaasarikoneen kannalla!Jokari kirjoitti: Tietysti tuo 1700i on ihan erimaata kuin 1500S, kaasua ei juuri tarvitse käyttää mutta silti mennään komeasti
Ainakin toi mun ruisku haluais ite päättää, millä nopeudella/kierroksilla mennään.Puhumattakaan tunnottomasta kaasupolkimesta ja siitä lähtölaukaisijasta. (kytkimestä)
![]()
Jotenki liikkeellelähtö on haastavampaa, ku tyhjäkäynnillä lähtöä ei voi tehä, ku kierrokset nousee automaattisesti just ratkasevalla hetkellä.
Jostain syystä toi myös huudattaa konetta n. 1500-2000 rpm, vaikka rullailee vapaalla tai vaikka ois vaihdekin päällä ilman kaasua.
Kun vauhti putoaa lähes nollaan, pudottaa tyhjäkäynnille. Osittain ruiskun ominaisuus, mutta 2000 on silti ehkä vähän turhan kova "tyhjäkäynti".

Sata kertaa helpompi tota ruiskuvehjettä on viedä kuin tota helvetin vänkyrää topoviissatasta. Siinä on peräpäässä epäladamaisen kova pito, kun taas keula rakastaa puskea...saattoi tosin johtua pinnatuista rinkuloistakin. Saa nähdä millaista sillä on ajaa kun heitän nuo ruiskun renkaat siihen aikanaan.
Liikaa löylyähän tossa ruiskussa on näille keleille. Perä on perhana koko ajan irti/sutii vaikka koittaa hiljokseen ajella...

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
- liukastelija
- Viestit: 123
- Liittynyt: 1.12.2005 18:36
- Paikkakunta: Espoo
Tänään tuli istuttua kaverin etuvetokiesin kyydissä ja enpä ole yhtään katkera takavedosta. Vaikka löylyä on lähes 2x ruiskuladaan verrattuna niin se ei korvaa vetotapaa
Parempi pieni jatkuva luisu kuin alituinen puskeminen ja käkkärin repiminen

Parempi pieni jatkuva luisu kuin alituinen puskeminen ja käkkärin repiminen

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Vattu te ette osaa ajaa etuvetoa.Jokari kirjoitti:Tänään tuli istuttua kaverin etuvetokiesin kyydissä ja enpä ole yhtään katkera takavedosta. Vaikka löylyä on lähes 2x ruiskuladaan verrattuna niin se ei korvaa vetotapaa![]()
Parempi pieni jatkuva luisu kuin alituinen puskeminen ja käkkärin repiminen


Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»