Iskisinkö lisäainetta bensan sekaan?
Iskisinkö lisäainetta bensan sekaan?
-88 2107 alla (katiton, luonnollisesti), ja huoltoaseman tankinkyljessä varoittelevat venttiilien kärsivän ilman pientä tujausta huoltoaseman puodissa myytävää lisäainetta.
Koskeekohan Ladaa, jota lienee kaikilla aineilla testattu? Vai onko katittoman huolena aina kalliimpi tankkaus tai Ladalla hidas mutta tuskainen kuolema? Että riittääkö ihan se normaali 95E jatkossakin?
Koskeekohan Ladaa, jota lienee kaikilla aineilla testattu? Vai onko katittoman huolena aina kalliimpi tankkaus tai Ladalla hidas mutta tuskainen kuolema? Että riittääkö ihan se normaali 95E jatkossakin?
Joo tietääkseni ladassa ei ole koskaan ollu valurauta kantta, alukansissahan on aina teräs seetit mutta joissain valurauta kansissa on seetit sitä samaa valua muun kannen kanssa ja ne tarvitsevat sen lyijyn tai korvaavan aineen.
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
voimaa
- Lada-Jussi
- Viestit: 10249
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
hmm
aika hyvä myyntikikka laittaa tollaisia, alkaa olee erikoista jos polttoaineet on nykyään niin huonoja että täytyy jo ennestään kalliin hinnan lisäksi ostaa joku kallis lisäaine 


- veli alexei
- Moderaattori
- Viestit: 3292
- Liittynyt: 19.11.2003 13:18
- Paikkakunta: Sastamala
Itte olen sitä kaikkiin autoihini lisännyt bensan sekaan ja 98:lla olen aina ajanut. Voi olla että on turhaa, mut sou not. 

Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
- veli alexei
- Moderaattori
- Viestit: 3292
- Liittynyt: 19.11.2003 13:18
- Paikkakunta: Sastamala
ABC:n hanoissa taitaa lukee viäkin että bensa sisältää sen venttiilinsuojaaineen.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Eikö nyt kyseessä kuitenkin mahda olla _vanhoille_ autoille tarkoitettua suoja-ainetta joka korvaa lyijyn jota bensassa oli ennenvanhaa?
Taidetaan siis puhua 60/70 luvun autoista jotka sitä tarvitsevat... ja ilmeisesti nekään harvemmin, kun todellisuudessa venttiilit kestävät joka tapauksessa.
Ehkä 50 luvun autossa pitää funata sellaista.
Taidetaan siis puhua 60/70 luvun autoista jotka sitä tarvitsevat... ja ilmeisesti nekään harvemmin, kun todellisuudessa venttiilit kestävät joka tapauksessa.
Ehkä 50 luvun autossa pitää funata sellaista.
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!
- Mosse-Aksu
- Viestit: 1687
- Liittynyt: 31.3.2004 13:24
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Ja vanhaan kunnon Konelaanhan voi luottaa. Sieltä se totuus tuli ilmi. Nythän rahaa säästyy niin huimasti, että voin ostaa vaikkapa tupakansytkään liitettävän uppokeittimen ja pistää samovaarin porisemaan iltapäiväruuhkassa.
Mutta Misha, en nyt kuitenkaan usko vuosikymmeniä menneeni harhaan, kysymyshän on ainoastaan siitä, että Ladan takaikkunatarra pitää kutinsa: lujaa laatua. (Harmi vaan, että 16 vuoden aikana tarra on jonnekin kadonnut, jos se siellä vielä -88 mallistossa komeili.)
Mutta Misha, en nyt kuitenkaan usko vuosikymmeniä menneeni harhaan, kysymyshän on ainoastaan siitä, että Ladan takaikkunatarra pitää kutinsa: lujaa laatua. (Harmi vaan, että 16 vuoden aikana tarra on jonnekin kadonnut, jos se siellä vielä -88 mallistossa komeili.)