Talvi tulossa

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

selkeä talven merkki on myös ostoilmoitukset jossa halutaan halpa Lada (lähes ilmainen), jossa pitää olla ainakin talven yli leimaa ja mielellään isompi kone ja ehdottomasti takaveto, ehkä näissä ei kuitenkaan ensimmäisenä tarkoituksena ole löytää varmaa ja lämmintä talviautoa :lol: :roll:
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
noose01

Viesti Kirjoittaja noose01 »

Nyt kitkat alla. Meinaan apukuskin puolella, toinen puoli on vielä vaihtamati kun tuli niin pimeää ettei nähnyt enää edes ajatella...
.
noose01

Viesti Kirjoittaja noose01 »

Onhan tuossa 3 muuta ajokuntoista ja katsastettua autoa pihassa jos johonkin tulee hoppu. Sataa vettä, ei viitsi mennä pihalle kastelemaan itseään kahden renkaan tähden, josko huomenna olisi parempi päivä :D
.
Jaska HKI

Viesti Kirjoittaja Jaska HKI »

12 astetta lämmintä ja vettä tulee kaatamalla :?
'aatee'

Viesti Kirjoittaja 'aatee' »

talvi tulee juu ehkä ens vuonna :shock:
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
köhmä

Viesti Kirjoittaja köhmä »

Noh noh. Pohjois-Savossa on muutama aste pakkasta ja sen lisäksi eilen päätti alkaa satamaan vettä. Tuloksena valkeamaa eli ensilumet sato ainakin täällä eilen illalla. Muutamia autoja oli ajanut tänään lepikkoon, itse en viitsinyt lähteä urheilemaan suvikumeilla. Kyllä se talvi sieltä tulee eli ei muuta kun jääradan aurauskalustoa virittelemään valmiiksi, jottei vaan myöhästy :)
Voephan se olla niinnii tae suattaahan se olla olematakkii...
Jokari

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Näillänäkymin ei tarvitte ihan hetkeen ruuvata talvikiekkoja alle. Ainakin viime jouluna oli aivan viittä vailla sula maa, josko tänä vuonna taas uudestaan :lol:
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
jta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jta »

Tänään ois saanu vaihtaa jo talvirenkaat alle kun näyttää tälläkin hetkellä tuota lunta satavan... Melkein koko päivän satanu. Harmi vain kun ei ole vielä saanu aikaseks laitettua noita talvirenkaita. Noh huomenna hiomaan ja maalaan nuo vanteet niin josko loppuviikosta saisi jopa käydä kasauttaan nuo vanteet.
horus

Viesti Kirjoittaja horus »

Itse olin kerrankin ajoissa, kun perjantaina veivasin nastapyörät alle. Nyt saa tulla vaikka mustaa jäätä ja lunta tupaan :D
Misha

Viesti Kirjoittaja Misha »

kautta profeetan parran että tänään sato. Ei mitään talvirenkaita ole tarvis, vaan pitäis sukellusvene olla :x
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!
Jokari

Misha kirjoitti:kakka että tänään sato. Ei mitään talvirenkaita ole tarvis, vaan pitäis sukellusvene olla :x
Tosi on. Meren rannoilla keli on aina mitä on ja pitkään. Mun puolesta kyllä sais lunta sataakkin...
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

LadaTunari

Viesti Kirjoittaja LadaTunari »

mä alotin jo tekee mun latukast sukellusvenet :lol: no en sentään mut koko päivän tullu vettä kaatamal
Jokari

Idän Ihme 1 kirjoitti:Mites latat pitää vettä? :)
Toistaiseksi ei oo tullu sisään...riisipellistä en menis takuuseen :wink:

Misha

Viesti Kirjoittaja Misha »

Idän Ihme 1 kirjoitti:
Jokari kirjoitti:
Idän Ihme 1 kirjoitti:Mites latat pitää vettä? :)
Toistaiseksi ei oo tullu sisään...riisipellistä en menis takuuseen :wink:
En minäkään menisi takuuseen kaikista riisipeleistä, mut omani on pitänyt hyvin. :)
Perskule kun mun riisipeli vuotaa kuin seula pelkääjän lattialle. Johtunee uudesta tuulilasista, ilmeisesti asennuksessa jotain vikaa.

Pitänee selvittää asiaa tarkemmin :(
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!
tomi

Viesti Kirjoittaja tomi »

Kolarissa parikymmentä senttiä lunta, Rovaniemellä muutama sentti. Pakkasta on väliin parikymmentä ollu niin liukasta ei ole.
Ja huomenna kelkalla ajamaan!
Vastaa Viestiin