nappiksen madallus!!
- 
				nisse
Noista jousien katkomisesta. Olettekos kattoneet "jousikuppia" katkotuilla jousilla ajamisen jälkeen? Mulla oli etujouset katkottu, autolla ajeltiin kax vuotta katkomisen jälkeen. Nyt irrotin jouset ni "jousikupeista" oli jäljellä vaan ranka. Eli kun jousi katkaistaan ni se ottaa vaan vähäiseltä kohdalta "jousikuppiin" kiinni ni se syö ja ruoste raiskaa loputki siitä "kupista".
			
			
									
						
										
						- 
				tiemu
- 
				juice2106
takomolle!!
proidin kaveri teetti vallilan takomolla jouset, laitto kuulemma vakio jouset sinne jossa ne puristettiin kasaan, lämmitettiin ja karkastiin. olikohan se 10-20€ per jousi. hyvä tuli. täytyy iteki koittaa
			
			
									
						
										
						- 
				KGBMafia
Eli farkku latan takajouset patkittyina taakse nii ois jonkulainen ajaa? Ja eteen nuo mersun vipstaakkelit?
Enta, onko ladaan saatavana mitaan valmiita iskari/Jousi setteja?
Kun tuota ladaa laitellaan kunnolla, ja rahalla, niin kylla kunnon alusta sais olla.
Ja saako ladaan suoraan myos pusla sarjaa, mieluiten paremmilla (jamakammilla) puslilla ku vakiot? Voihan tota sorvailla ittekki, mutta helpommin ku jostain valmis sarja kanttilamppuun...
			
			
									
						
										
						Enta, onko ladaan saatavana mitaan valmiita iskari/Jousi setteja?
Kun tuota ladaa laitellaan kunnolla, ja rahalla, niin kylla kunnon alusta sais olla.
Ja saako ladaan suoraan myos pusla sarjaa, mieluiten paremmilla (jamakammilla) puslilla ku vakiot? Voihan tota sorvailla ittekki, mutta helpommin ku jostain valmis sarja kanttilamppuun...
- pappa- igor
- Viestit: 1099
- Liittynyt: 12.4.2005 18:51
- Paikkakunta: Tampere
IlkkaHe kirjoitti:Eli farkku latan takajouset patkittyina taakse nii ois jonkulainen ajaa? Ja eteen nuo mersun vipstaakkelit?
Enta, onko ladaan saatavana mitaan valmiita iskari/Jousi setteja?
Kun tuota ladaa laitellaan kunnolla, ja rahalla, niin kylla kunnon alusta sais olla.
Ja saako ladaan suoraan myos pusla sarjaa, mieluiten paremmilla (jamakammilla) puslilla ku vakiot? Voihan tota sorvailla ittekki, mutta helpommin ku jostain valmis sarja kanttilamppuun...
Farkkuladan taka jouset on ihan hyvät takana vähän lyhennettynä.. mutta mersun jousi ei oikeen istu ladan jousikuppeihin... ladas sisähalkasija 9cm ja mesen jouses 8cm
 en mä tiiä mutta mä lykkäsin omaani ainakin mesen jouset mutta saa nähdä mitä sanoo leimamies jos huomaa.... kun jousi ei oo ihan paikallaan... mukavan jäykkä tuli
  en mä tiiä mutta mä lykkäsin omaani ainakin mesen jouset mutta saa nähdä mitä sanoo leimamies jos huomaa.... kun jousi ei oo ihan paikallaan... mukavan jäykkä tuli  koni tekee ainakin 124 fiiuun taka iskareita:)
 koni tekee ainakin 124 fiiuun taka iskareita:)Lada 1200L ***** TURBO IC -89 
			
						- 
				Kontio
- 
				ralli lada
- Viestit: 848
- Liittynyt: 12.4.2005 20:38
- Paikkakunta: jämsä�
- START
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 2542
- Liittynyt: 20.7.2006 12:54
- Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste
no eine ihan kakkosnelosien tasoa joustavuudessa oomower kirjoitti:onko farkkuladan jouset paljonki jäykemmät ku "vakiot"
 
 kyllä ne vissiin vähän jäykymmät on kun nuo ralli ja virittely porukka niistä puhuu
jäykkyydestä on paha sanoo että onko ne sopivat tuohon tarkoitukseen
koska kuka tykkää mistäkin

21013 1500 16vTIC projekti 
21013 2300 16vTIC projekti
			
						21013 2300 16vTIC projekti
- 
				hiawis
No autossa ei ehkä niin tärkeetä, mutta ainakin Ladassa madallus on mun mielestä ihan jees. Se kun on melkonen maasturi vakiona.. Ja ei kai madalletut autot ookaan "normaalikäytössä"..Lada Scandinavia kirjoitti:Perustelkaa minulle, miksi Ladaa tai autoa pitää yleensäkin madaltaa, jos auto on normaali käytössä. Eikö helpoin madallus olisi, kun vaihtais jonkun japsiauton tuolit, niin sitten istuisi ainakin alhaalla.(lattialla)
 Madallus + parempien iskarien vaihtohan lisää urheilullisia ajo-ominaisuuksia (ainakin kovalla alustalla ajettaessa). Tietysti alusta pitää valita käytön mukaan, "mettässä" ajettaessa vakioalusta voi ollakin ihan hyvä, huonoille teille toi vissiin on suunniteltukin.
  Madallus + parempien iskarien vaihtohan lisää urheilullisia ajo-ominaisuuksia (ainakin kovalla alustalla ajettaessa). Tietysti alusta pitää valita käytön mukaan, "mettässä" ajettaessa vakioalusta voi ollakin ihan hyvä, huonoille teille toi vissiin on suunniteltukin.En ymmärrä mitä pahaa madalluksessa on, kun Ladassakin se luultavasti näkyy jo huomattavasti huippunopeudessa ja taloudellisuudessakin!
 Lisäks se kaiketi lisää turvallisuuttakin, kun auto ei kaadu mutkissa.. Tietysti madallus kannattaa toteuttaa huolellisesti, itellänikään ei ehkä paras mahdollinen toteutus oo.
  Lisäks se kaiketi lisää turvallisuuttakin, kun auto ei kaadu mutkissa.. Tietysti madallus kannattaa toteuttaa huolellisesti, itellänikään ei ehkä paras mahdollinen toteutus oo. Mitä tohon ajoasennon "madallukseen" tulee, kai sekin olis paikallaan, mutta ekana kannattaa varmaan pistää auton alusta kondikseen.






