köyhiä patentteja?
Tässä on teko-ohjeet "moskiitto-ansalle" muovisesta kokispullosta. Jotenkin tuli noi Jaskan "patentit" mieleen..
Rakennusteline

Rakennusteline
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
-
-
EDIT: Poistettu
Viimeksi muokannut Red Zhiguli, 26.1.2015 21:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pahoittelut vuosina 2006-2008 kirjoittamistani lapsellisista ja asiasisällöttömistä viesteistä, jotka poistin yksitellen. Nykyisin aikuistunut, joten mitäpä noita lähes vuosikymmenen takaisia juttuja murehtia enempää.
-Red Zhiguli 26.1.2015
-Red Zhiguli 26.1.2015
voi paskaRed Zhiguli kirjoitti:Mä porasin mopon pakoputken äänenvaimentimeen reiän ku mää luulin että hengittävyys lisää nopeutta... näin ei käynytkään ja se piti tukkia jollakin... nyt siinä sojottaa puukapula tiivistettynä vaahtomuovilla. Sitten mä menin katkasemaan sen pakoputken loppupillin, porasin kuristimen helvettiin mut sitten tulikin tiukka paikka;ei oo hitsauskonetta... ei muuta ku kirves mukaan ja vajaan katkasemaan sopiva pala muovista puutarhaletkua ja se kiinni jeesusteipillä!!! Ja kyllä manki kulkee nyt hyvin![]()
![]()

-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
WEBER CARBURETTORS!!!
[quote="markku"]Kaveri vei .... saksaan tummaihoisille corollan joka oli aivan mätä p..ka , laittoi työssä helmat uretaania täyteen ja siivet paikkasi samalla aineella ja maalia päälle ... kuulemma menee kuin häkä kaupaksi ne..ereille !![/quote]
Savossa eräs kaveri möi aikoinaan minin "vähemmistökansalaiselle", vaihdelootassa mm. sahanpurua pahimpia vuotoja tukkimasa. Tanssilavalla oli sitten jälkeepäin tullut ostaja kaveriporukkansa kanssa samalle seinänvieruspenkille , "oliko se mini kunnossa jonka mulle möit" kuului kysymys. Kaveri kertoi että silloin hän pelkäsi.
Savossa eräs kaveri möi aikoinaan minin "vähemmistökansalaiselle", vaihdelootassa mm. sahanpurua pahimpia vuotoja tukkimasa. Tanssilavalla oli sitten jälkeepäin tullut ostaja kaveriporukkansa kanssa samalle seinänvieruspenkille , "oliko se mini kunnossa jonka mulle möit" kuului kysymys. Kaveri kertoi että silloin hän pelkäsi.
warre 353w sedan,
Toihan sahanpuruhan on/oli loistava patentti myös "pahasti huutavalle" vaihteistolle ja tasauspyörästölle. Pitää olla kuitenkin sitä hienosahauksessa tullutta jauhomaista purua.ff8728 kirjoitti: Savossa eräs kaveri möi aikoinaan minin "vähemmistökansalaiselle", vaihdelootassa mm. sahanpurua pahimpia vuotoja tukkimasa. .

Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
Kyllästyin pumppaamaan renkaisiin ilmaa käsipumpulla joten rupesin köyhäilemään ja teurastin vanhan jääkaapin.
Letkuksi kelpuutin alipainesäätimen letkun ja sen päähän laitoin joskus ostamani kelvottoman 12v halpispaskakompuran suuttimen ja yritin liittää vielä sen painemittariakin järjestelmään mutta se vuoti ja näytti mitä sattui, joten heitin sen menemään. Painetta on seurattava erillisellä mittarilla täytön aikana.
Letkuksi kelpuutin alipainesäätimen letkun ja sen päähän laitoin joskus ostamani kelvottoman 12v halpispaskakompuran suuttimen ja yritin liittää vielä sen painemittariakin järjestelmään mutta se vuoti ja näytti mitä sattui, joten heitin sen menemään. Painetta on seurattava erillisellä mittarilla täytön aikana.
olen kerran kuljettanut samanlaisella transitilla, mutta pitkällä, kaksi 600:sta kerralla. toinen trailerille ja toinen tavaratilassa. joutui ottamaan puskurit pois, eikä sittenkään takaovet menneet ihan kiinni. arvatkaa mikä oli vaikeinta. tulla ikkunasta ulos kun auto oli sisällä.
TOSI MIEHET AJAA TAKAMOOTTORISELLA
Skoda Forman
Skoda 110 L
Skoda Forman
Skoda 110 L