1700i -97 & 1500S -90
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Asiahan ei ehkä tähä aiheeseen kuulu, mutta hommasinpahan itellenikin 1700i -96:n, yllättäen vesiventtiili lorotti mehut ekasta vivun käännöstä lattialle ja bensaputsari oli ilmeisen tukkonen, (Ja oli muuten melko kallis komponentti; 17,90,-
) koska jo liikkeelle lähtö tuotti mahdottomia ongelmia. Niiden vaihon jälkeen onkin sitte pelannu, ku venäläinen kello.. 
2102 16V ex.
2103 -75
2103 -75
Ei ne kilometrit, vaan se kunto.. Tosiaan ei olemuksen perusteella uskois; Kopassa kukkasta siellä sun täällä, kolhuja nurkissa, venttiilit raksuttaa, yms. pientä.. Mutta se lähtee avaimesta käyntiin ja nykyään jopa kulkee kiltisti. Ja pientä fiksausta niin vanhakin näyttää nuoremmalta..! Alkaa vaan aika ja pelimerkit olemaa kortilla, kun noita raatoja on vähä tullu haalittua.. Tossa alhaallahan ne on luetteloituna ja vaan kaks on kilvettömiä..! 
Varaosamaailmastahan se tuli haalittua, eka paikka joka tuli vastaa käyntihärön kourissa..
Varaosamaailmastahan se tuli haalittua, eka paikka joka tuli vastaa käyntihärön kourissa..
2102 16V ex.
2103 -75
2103 -75
No, paikaltaan lähtiessä
-kytkintä ylös
-kaasua
-pari metriä hyökkää
-puutuu täysin
-kytkin pohjaan
-jää tyhjäkäynnille, eli ei sammukkaan
-sama toistuu useita kertoja
-äärimmäisen varovalla kaasun painamisella vauhdiksi saa max.n.70 km/h
-reilummin kaasua painaessa kone taas puutuu just niinkun bensan loppuessa
-sutarin vaihon jälkeen ei mitään ongelmaa.
Kaverin vastaavassa Combissa oli samaa vikaa ja nyt on molemmilla varasutari mukana matkassa..
-kytkintä ylös
-kaasua
-pari metriä hyökkää
-puutuu täysin
-kytkin pohjaan
-jää tyhjäkäynnille, eli ei sammukkaan
-sama toistuu useita kertoja
-äärimmäisen varovalla kaasun painamisella vauhdiksi saa max.n.70 km/h
-reilummin kaasua painaessa kone taas puutuu just niinkun bensan loppuessa
-sutarin vaihon jälkeen ei mitään ongelmaa.
Kaverin vastaavassa Combissa oli samaa vikaa ja nyt on molemmilla varasutari mukana matkassa..
2102 16V ex.
2103 -75
2103 -75
se "sutari" on huonosti nuohoava nokikolari (viroksi: korstnapühkija) mutta oikea "sutari" on kylläpressa kirjoitti:jos olet katsonut hessua ja matoa (righard garyn touhukas maailma) niin sutari on nuohoojaJokari kirjoitti:Eikös tuo nyt ole päivänselvä suodatin
höyrylaivassa
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Tänään sain haettua Deltasta kauan kaivatun imuilman lämpötila-anturin. Ei muutakuin asentaen ja koeajolle. VOI HERRANJESTAS mikä ero vanhaan!
Melkein kuin 1200-->1500. Nyt kärry kulkee tosi herkän tuntuisesti ja selkeästi pirteämmin. Ja toivottavasti vie lörttiäkin vähemmän
Motarilla ajaessa hiffasin viimein mikä piru siellä peilin lähellä suhisee; se ei ole peili vaan tuulilasin alakulmassa oleva halkeama
Täytynee tehdä pikatiivistys epoksilla, ei tuota pirukaan kuuntele pitempään
Huomenna sitten tulossa kuvia Latan uudistuneesta ulkonäöstä. Hirveän raatamisen, säätämisen & sovittelun jälkeen se alkaa näyttää sellaiselta kuin oli tarkoituskin
Motarilla ajaessa hiffasin viimein mikä piru siellä peilin lähellä suhisee; se ei ole peili vaan tuulilasin alakulmassa oleva halkeama
Huomenna sitten tulossa kuvia Latan uudistuneesta ulkonäöstä. Hirveän raatamisen, säätämisen & sovittelun jälkeen se alkaa näyttää sellaiselta kuin oli tarkoituskin
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™


