Muutama ongelma nappiksessa
Muutama ongelma nappiksessa
Juu eli muutama kysymys noista viosta. Itseä nuo ei haittaa, mutta pitäis leimalle nuo korjata.
Kiitos jo etukäteen
1:
Miten nuo konttiperä-nappiksen takapenkin turvavöiden alapultit lähtee auki?
Oon koittanut jo rengasavaimella+1,5m jatkovarrella ja mutteripyssyllä tuloksetta.
2:
Vasen sivuvilkku ei toimi, poltin on ehjä ja eikä liitokset ole hapettunut. Muut vilkut kyllä toimii.
3: Käsijarruvalo ei toiminut ku ostin tuon auton, pari päivää sitten alko sitten palamaan koko ajan. Nyt taas välillä palaa koko ajan, välillä ei ollenkaan.
Kiitos jo etukäteen
1:
Miten nuo konttiperä-nappiksen takapenkin turvavöiden alapultit lähtee auki?
Oon koittanut jo rengasavaimella+1,5m jatkovarrella ja mutteripyssyllä tuloksetta.
2:
Vasen sivuvilkku ei toimi, poltin on ehjä ja eikä liitokset ole hapettunut. Muut vilkut kyllä toimii.
3: Käsijarruvalo ei toiminut ku ostin tuon auton, pari päivää sitten alko sitten palamaan koko ajan. Nyt taas välillä palaa koko ajan, välillä ei ollenkaan.
-
1. Ne pultin päät menee pohjan läpi ja yleensä on aika ruosteessa yms paskassa->kiristä takas kiinni ja putsaa ja liota vaikka crc.tä niiihin pulttien päihin auton alla,yleensä lähteny kun vaan viittii nitkutella ees taas.
2.?
3.Sen käsijarru merkkivalon katkaisija sijaitsee siinä kahvan alla,kato että kahva osuu siihen kunnolla ja painaa sitä katkaisijaa tarpeeks pohjaan.
Katkaisijahan voi tietty olla myös p..kana.
Kannattaa myös tarkistaa että jarrunestettä on riittävästi siellä kipossa,siellä kun on sellanen koholla toimiva katkaisin joka ilmoittaa jos j.nesteen pinta on liian alhalla.
2.?
3.Sen käsijarru merkkivalon katkaisija sijaitsee siinä kahvan alla,kato että kahva osuu siihen kunnolla ja painaa sitä katkaisijaa tarpeeks pohjaan.
Katkaisijahan voi tietty olla myös p..kana.
Kannattaa myös tarkistaa että jarrunestettä on riittävästi siellä kipossa,siellä kun on sellanen koholla toimiva katkaisin joka ilmoittaa jos j.nesteen pinta on liian alhalla.
Se ei skulaa joka skagaa
-
Vai että vanha vaan rälläkällä poikki,meinaatko että tulee kovinkin kestävä turvavyön kiinnityspiste kun poraa siihen pelkkään peltiin uuden reijän pultille??AI kirjoitti:1. Rälläkällä. Uusi turvavyö sitten uudella pultilla kiinni.
2. Maadoitus?
Siihen sitten vaan turvaistuin kiinni ja turvallista matkaa!!!!!!
Se ei skulaa joka skagaa
-
Milläs sen pultin saa rälläkällä sillee paskaks,että se pultti putoo pois siitä mutterista mikä on hitsattu auton koriin kiinteästi kiinni ja vielä lattian ulkopuolelle,häh????
Jos aateellä on myydä mulle sellainen rälläkkä millä operaation saa suorittettua helposti,niin ostan sen heti pois.
Jos aateellä on myydä mulle sellainen rälläkkä millä operaation saa suorittettua helposti,niin ostan sen heti pois.
Se ei skulaa joka skagaa
- AI
- Lada kerhon jäsen
- Viesti:
Alapultilla ymmärsin kyllä tarkoitettavan alimmaista pulttia joka tulee lokarin läpi, ei sinne mitään koriin kiinteästi hitsattua mutteria ole laitettu. Ne kun tuppaa ruostumaan jumiin. Penkin alla olevat pultit ei ainakaan mulla ole koskaan niin ruostuneet olleet etteivätkö irtoaisi.
VAZ 2101 1970
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974