Pahvien kiinnitys

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
Jaakkima
Ylläpito
Viesti:

Pahvien kiinnitys

Viesti Kirjoittaja Jaakkima »

Kertokaapas tyhmälle kuinka etujalkatilassa olevien pahvien kiinnikkeet saisi kiinni? Painamalla ei mene, vasaralla lyödessä menee lyttyyn? Jollain tuurnalla, jonka laittaa kiinnittimen reikään vai?
Kalusto:
Lempi

КОПЕЙКА
Connecting People
AI
Lada kerhon jäsen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AI »

Peltiruuvit on ollut toimiva ratkaisu täälläpäin... Siis kiinnike mäkeen ja ruuvi tilalle.
VAZ 2101 1970
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Jokari

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Noi kaikki ladassa olevat tapit on aivan järjettömiä. Kartio-osa aina vähintään kaksi kertaa isompi kuin reikä...yritä niitä sitten saada takaisin tungettua. Että ei kannata ainakaa paksin muovimattoa ottaa pois, niinkuin mä tein aikanaan :D
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Kimmo86

Viesti Kirjoittaja Kimmo86 »

Jokari kirjoitti: Että ei kannata ainakaa paksin muovimattoa ottaa pois, niinkuin mä tein aikanaan :D

Kyllä kannattaa, painepesurilla lähtee hyvin puhtaaksi :D Ja takasinkin meni että heilahti. Siis nollaseiskassa, siinä oli semmoset kätevät kumiset tapit, ei niitä kauheita muovisia.
Jaakkima
Ylläpito
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jaakkima »

Itse itselleni vastaten, sopivan kokoisella tuurnalla ne menee kätevästi paikoilleen. Itsellä tuurnan virkaa tosin toimitti pitkä pultti.
Kalusto:
Lempi

КОПЕЙКА
Connecting People
Vastaa Viestiin