kakonen ei pysy päällä.

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
Aapo89

kakonen ei pysy päällä.

Viesti Kirjoittaja Aapo89 »

Eli takavetosen 5-vaihteisessa lootassa ei pysy kakonen päällä, hyppää pois kun veto loppuu, pysyy jos pitää kepistä. Mahtaakohan olla isokin vika ja missä?
Lada 1200s/1700cc
lada 2104

Viesti Kirjoittaja lada 2104 »

voi olla et noi moottorin tuki kumit ovat huonossa kunnossa ja kun moottori vääntyilee vauhdissa ni se pompauttaa vaihteen pois päältä, mulla on samanlainen homma mut vaan pakin kanssa..
lada combi hypi ja pompi
Turbiini

Viesti Kirjoittaja Turbiini »

Vai olisko käynyy kuten mun entiselle laatikolle? eli nykäisty liian innokkaasti 2päälle ja saatu siirtäjä kieroon, jolloin se ei mene aivan perille astijapomppii sen takia pois (sivuoireena on että 1menee normaalia lyhyemmällä liikkeellä päälle)
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
Aapo89

Viesti Kirjoittaja Aapo89 »

Turbiini kirjoitti:Vai olisko käynyy kuten mun entiselle laatikolle? eli nykäisty liian innokkaasti 2päälle ja saatu siirtäjä kieroon, jolloin se ei mene aivan perille astijapomppii sen takia pois (sivuoireena on että 1menee normaalia lyhyemmällä liikkeellä päälle)
Voi olla mahollista, ollut peltoautossa se vaihelaatikko. tällä hetkellä irtonaisena pöydällä.
Lada 1200s/1700cc
KSE 1995

Viesti Kirjoittaja KSE 1995 »

Auttaisiko tämä? Todennäköisesti vaihdelaatikon sisällä oleva "pitorengas" on katkennut (menee rattaan päälle noin 1 mm). Korjattavissa ottamalla vaihdelaatikko pois ja avaamalla se. Rattaita ei tarvitse uusia vain tuo rengas.
Vastaa Viestiin