Vaihtoehtoja Ladalle?
Voi ei.
Ja sillo ee ottana pattii, kun ol rahamies!! (Näin sanos Sampo Mikkelistä)Joni kirjoitti:Menin sitte ostamaa Audi 100:sen...
Onko edes oikeen "käkisalmen kuattro" elikkäs neliveto?
Voephan se olla niinnii tae suattaahan se olla olematakkii...
Re: Voi ei.
Eipä ole. Automaatti ja vielä jenkeistä tuotu... eli mailimittariköhmä kirjoitti:Ja sillo ee ottana pattii, kun ol rahamies!! (Näin sanos Sampo Mikkelistä)Joni kirjoitti:Menin sitte ostamaa Audi 100:sen...
Onko edes oikeen "käkisalmen kuattro" elikkäs neliveto?

Audi 100 2.8 V6 -92... :O
Näinpä sitä joutuu puheensa perumaan,_,/ukka kirjoitti: Kolmesta tojotasta ja kahdesta nissanista on kokemuksia riittävästi. Idiootti varmoja mutta ei peltejä. Tuolla vaihtoauto pihoilla kierrellessä huomaa, ettei se mihinkään ole muuttunut. Pääle kuin karkkeja ja mutta kurkkaus helmojen alle paljastaa karun totuuden.

,_,/ukka
Autoton on huoleton
Millä koneella tuo on?,_,/ukka kirjoitti: Näinpä sitä joutuu puheensa perumaanPuolitutulta ostin ensimmäisen korimallin Camryn, ei oo nätti, mutta ei kyllä mätäkään. Hintaa puolet takaveto Ladan hinnasta.
Kuulemma 1.8-litraisen Camryn kulutuslukemat ovat suunnilleen tuon 2101-koneen luokkaa

Exät: 21013, 21093-20, 2111-P00-110
[quote="Lada-Jussi"]mä taas olen suoraa valinnut Ladat naisten sijaan, Lada kyllä hyväksyisi ihan minkälaisen naisen tahansa, mutta naisilla on vaikeempaa
mihinkäs mies enää naista tarviikaan jos on Lada.[/quote]Minä menin ja ostin raket sahan, suoraan -50 luvulta, lieneekö sekin naisen korvike 

warre 353w sedan,