Elikä siis mihinkäs kohtaa pitäs oikeaoppisesti pukit (sellaiset kolmijalkaiset) laittaa edessä/takana?
kun tahtoisi hajottaa mitään...
Mistäs kohtaa Lada 110 pukitetaan?
onkohan tässä kyseessä joku korjaushomma vai pitkäaikainen "pukitus"
Eihän tossa varmaan mitään sen kummempia "oikeaoppisia pukituskohtia" ole kuin muissakaan.
En nyt mikään asiantuntija ole, mutta on sitä jotain pukitettu ja joskus jouluna jopa itse pukkeiltu.
Korjaushommissahan katsoo jonkun tukevan paikan, edessä itsellä on muistaakseni varmistuspukki ollut jossain siellä tunkin lähellä korissa, takanahan on taas se "tukiakseli". Pääasiahan tossa on ettei "saa autoa niskaansa". Minkään raidetangon tms. alle sitä ei tietenkään saa laittaa. Joku laudanpätkä väliin ettei tule jälkiä.
Pitkäaikaisessa pukituksessahan kannattaa autoa tukea niin, etteivät "jouset kuoleennu". Ja koska tossahan ei ole mitään runkopalkkeja niin koristahan se on pukitettava- olisko vaikka noi tunkin paikat? Jotkut puupalikat vielä väliin, niin ei tule mitään ruosteita noista pukeista.


En nyt mikään asiantuntija ole, mutta on sitä jotain pukitettu ja joskus jouluna jopa itse pukkeiltu.

Korjaushommissahan katsoo jonkun tukevan paikan, edessä itsellä on muistaakseni varmistuspukki ollut jossain siellä tunkin lähellä korissa, takanahan on taas se "tukiakseli". Pääasiahan tossa on ettei "saa autoa niskaansa". Minkään raidetangon tms. alle sitä ei tietenkään saa laittaa. Joku laudanpätkä väliin ettei tule jälkiä.
Pitkäaikaisessa pukituksessahan kannattaa autoa tukea niin, etteivät "jouset kuoleennu". Ja koska tossahan ei ole mitään runkopalkkeja niin koristahan se on pukitettava- olisko vaikka noi tunkin paikat? Jotkut puupalikat vielä väliin, niin ei tule mitään ruosteita noista pukeista.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»