Mikä on kun ei kaverin lada ahda. ahtimena on garretin t03 ja kaasarina taunus mallin weeberi. on niin sanottu imupuolen ahdin...eli kaasari on ennen ahdinta...kone käy ja kiertää mutta ei vaan nosta painetta... ahdin alkaa viheltää mutta viisari vaan ei nouse nollan yläpuolelle
micco kirjoitti:Joko ahtoilma tai pakokaasut karkaavat tai sitten ahdin on ***kana.
Kai kaasarissa läppä/läpät aukeaa kokonaan?
Ahdin ei ihan kauheen paskalta vaikuta... ja ahtoilma jos karkais niin se ei varmaan edes kävis... yks tuttu epäili että hukkaportin läppä jotenkin kantais tai hukkapportin kotelos olis halkeema ja kaasut pääsis karkuun sieltä...
Liian pieni kaasari? imupuolen asennuksessa kaasari on syytä olla iso esimjoku jenkkipuolen 4reikänen. Minkäs kokonen garretti varsinkin? pakopesän ar kiinnostaa.
Turbiini kirjoitti:Liian pieni kaasari? imupuolen asennuksessa kaasari on syytä olla iso esimjoku jenkkipuolen 4reikänen. Minkäs kokonen garretti varsinkin? pakopesän ar kiinnostaa.
garretti on ihan tavallinen isolaippanen saab 9000sen to3:ne ar:rrää en just ny muista...
micco kirjoitti:Joko ahtoilma tai pakokaasut karkaavat tai sitten ahdin on ***kana.
Kai kaasarissa läppä/läpät aukeaa kokonaan?
Ahdin ei ihan kauheen paskalta vaikuta... ja ahtoilma jos karkais niin se ei varmaan edes kävis... yks tuttu epäili että hukkaportin läppä jotenkin kantais tai hukkapportin kotelos olis halkeema ja kaasut pääsis karkuun sieltä...
Tulipa joskus ostettua ahtimeksi toijjotan CT20 johon oli joku puuhapete vaihtanut uudet laakerit. Pläjäytin ahtimen kiinni koneeseen ja eiku koeajolle. Eipä oikein ahtoa irronnut vaan leikkasivat ahtimen laakerit kiinni. Ahdin lensi romulavalle...
micco kirjoitti:Joko ahtoilma tai pakokaasut karkaavat tai sitten ahdin on ***kana.
Kai kaasarissa läppä/läpät aukeaa kokonaan?
Ahdin ei ihan kauheen paskalta vaikuta... ja ahtoilma jos karkais niin se ei varmaan edes kävis... yks tuttu epäili että hukkaportin läppä jotenkin kantais tai hukkapportin kotelos olis halkeema ja kaasut pääsis karkuun sieltä...
Tulipa joskus ostettua ahtimeksi toijjotan CT20 johon oli joku puuhapete vaihtanut uudet laakerit. Pläjäytin ahtimen kiinni koneeseen ja eiku koeajolle. Eipä oikein ahtoa irronnut vaan leikkasivat ahtimen laakerit kiinni. Ahdin lensi romulavalle...
näin niinkun vähän ohi aiheen kysyisin sulta micco, että onx sulla jossain joku megasquirt poksi ylimääräsenä... ja koska käydään 3 satasella lenkillä?
pappa- igor kirjoitti: näin niinkun vähän ohi aiheen kysyisin sulta micco, että onx sulla jossain joku megasquirt poksi ylimääräsenä... ja koska käydään 3 satasella lenkillä?
No justiinsa pitäis myydä MS ja hajapuskan läppärungot työkaverille mutta löytyy sitten vielä hieman kesken oleva MS joka lähtee hintaan 100e.
Osta oma 3 satanen! Pitäis myydä se '84 projekti pois että saa talliin tilaa...
pappa- igor kirjoitti: näin niinkun vähän ohi aiheen kysyisin sulta micco, että onx sulla jossain joku megasquirt poksi ylimääräsenä... ja koska käydään 3 satasella lenkillä?
No justiinsa pitäis myydä MS ja hajapuskan läppärungot työkaverille mutta löytyy sitten vielä hieman kesken oleva MS joka lähtee hintaan 100e.
Osta oma 3 satanen! Pitäis myydä se '84 projekti pois että saa talliin tilaa...
Ei oo rahaa semmoseen... mutta ihan valmis poksi olis kyllä kiinnostanu...