missä vika 1200 hyytyy ku kone lämpiää.???

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
jan

missä vika 1200 hyytyy ku kone lämpiää.???

Viesti Kirjoittaja jan »

eli missä vika kun 84 1200 uljas ratsuni hyytyy kun kone on käynny lämpöseksi sit sammuu ja lähtee kerran vielä käymää ja hyytyy taasja noin puolen tunnin päästä voi jatkaa matkaa taas ja sama ilmiö toistuu jonkin ajan kuluttua, :D :?:
sergei 1200L

Viesti Kirjoittaja sergei 1200L »

olisko bensa pumpun kalvo tiensä päässä? pumppu vaihtoon.. :lol:
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

eikös tää kuuluis NCF:n palstalle (Nissan club finland), meinaan "Datsuni on mun ratsuni" :lol: :wink: sori oli ihan pakko laittaa vitsi joka ei naurata ku itteä, nyt taas kaikki vetää herneet nenään ja puolet käyttäjistä alkaa boikotoida Ladaboardia :lol: :wink:
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
RussianTUNER

Viesti Kirjoittaja RussianTUNER »

Lada-Jussi kirjoitti:eikös tää kuuluis NCF:n palstalle (Nissan club finland), meinaan "Datsuni on mun ratsuni" :lol: :wink: sori oli ihan pakko laittaa vitsi joka ei naurata ku itteä, nyt taas kaikki vetää herneet nenään ja puolet käyttäjistä alkaa boikotoida Ladaboardia :lol: :wink:
Naurattaa täälläkin. :lol: :lol:
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
jan

Viesti Kirjoittaja jan »

:lol: :lol: tosiaan mutta eihän noi datsunilla ratsastajat tiedä että mikä AUTOSSA (lada) on vikana :lol:
'aatee'

Viesti Kirjoittaja 'aatee' »

puola ?
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
jan

Viesti Kirjoittaja jan »

'aatee' kirjoitti:puola ?
pitänee vilkaista tuo :D
Kimmo86

Viesti Kirjoittaja Kimmo86 »

Tulpanjohdoissa saattaa olla liikaa resistanssia, varsinkin jos ovat kovin vanhat.
Lada

Re: missä vika 1200 hyytyy ku kone lämpiää.???

Viesti Kirjoittaja Lada »

jan kirjoitti:eli missä vika kun 84 1200 uljas ratsuni hyytyy kun kone on käynny lämpöseksi sit sammuu ja lähtee kerran vielä käymää ja hyytyy taasja noin puolen tunnin päästä voi jatkaa matkaa taas ja sama ilmiö toistuu jonkin ajan kuluttua, :D :?:
Sytytyspuolaa epäilisin. Tuon moottorin lämpimäksi käynti/sammuminen syy yhtälön takia. iPolttoaineen saanninhan olet tarkistanut?Samaten ettei bensatankin ilmastointiputki ole tukossa. :idea:
Yogi
Ylläpito

Viesti Kirjoittaja Yogi »

Mulla oli takavuosina amerikkalaisessa samanlainen vika. Syy oli puolassa, vanha puola ja kiinnitys aivan koneen kyljessä (lämpö) = käyntihäiriöitä lämpimällä koneella ja käynnistyvyyttä vasta odottelun jälkeen.
21013 -88, 21023 -84, Dodge Coronet 440 -66 & Chrysler 300 -62
=Shiguli=

Viesti Kirjoittaja =Shiguli= »

Idän Ihme 1 kirjoitti:
RussianTUNER kirjoitti:
Lada-Jussi kirjoitti:eikös tää kuuluis NCF:n palstalle (Nissan club finland), meinaan "Datsuni on mun ratsuni" :lol: :wink: sori oli ihan pakko laittaa vitsi joka ei naurata ku itteä, nyt taas kaikki vetää herneet nenään ja puolet käyttäjistä alkaa boikotoida Ladaboardia :lol: :wink:
Naurattaa täälläkin. :lol: :lol:

Mullapa on ollut ratsuni.. :lol: Ja oikeestaan olin ihan tyytyväinen siihen.. :)
Tepolla on taskussa jakari :lol:
Vastaa Viestiin