eli missä vika kun 84 1200 uljas ratsuni hyytyy kun kone on käynny lämpöseksi sit sammuu ja lähtee kerran vielä käymää ja hyytyy taasja noin puolen tunnin päästä voi jatkaa matkaa taas ja sama ilmiö toistuu jonkin ajan kuluttua,
eikös tää kuuluis NCF:n palstalle (Nissan club finland), meinaan "Datsuni on mun ratsuni" sori oli ihan pakko laittaa vitsi joka ei naurata ku itteä, nyt taas kaikki vetää herneet nenään ja puolet käyttäjistä alkaa boikotoida Ladaboardia
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Lada-Jussi kirjoitti:eikös tää kuuluis NCF:n palstalle (Nissan club finland), meinaan "Datsuni on mun ratsuni" sori oli ihan pakko laittaa vitsi joka ei naurata ku itteä, nyt taas kaikki vetää herneet nenään ja puolet käyttäjistä alkaa boikotoida Ladaboardia
Naurattaa täälläkin.
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
jan kirjoitti:eli missä vika kun 84 1200 uljas ratsuni hyytyy kun kone on käynny lämpöseksi sit sammuu ja lähtee kerran vielä käymää ja hyytyy taasja noin puolen tunnin päästä voi jatkaa matkaa taas ja sama ilmiö toistuu jonkin ajan kuluttua,
Sytytyspuolaa epäilisin. Tuon moottorin lämpimäksi käynti/sammuminen syy yhtälön takia. iPolttoaineen saanninhan olet tarkistanut?Samaten ettei bensatankin ilmastointiputki ole tukossa.
Mulla oli takavuosina amerikkalaisessa samanlainen vika. Syy oli puolassa, vanha puola ja kiinnitys aivan koneen kyljessä (lämpö) = käyntihäiriöitä lämpimällä koneella ja käynnistyvyyttä vasta odottelun jälkeen.
Lada-Jussi kirjoitti:eikös tää kuuluis NCF:n palstalle (Nissan club finland), meinaan "Datsuni on mun ratsuni" sori oli ihan pakko laittaa vitsi joka ei naurata ku itteä, nyt taas kaikki vetää herneet nenään ja puolet käyttäjistä alkaa boikotoida Ladaboardia
Naurattaa täälläkin.
Mullapa on ollut ratsuni.. Ja oikeestaan olin ihan tyytyväinen siihen..