lohkon madallus
Riippuu palotilasta tuleehan se sulla jo mäntä sitten 0.8mm ylemmäs ku mulla,Palotiloja hieman vielä suurennettu venttiilien ympäriltä, jan vahvikehitsauken jälkeen otettu kannesta pois pieni oikaisu siivu. Kanis toki 2101 mallia eikä siis uudempi 21011en tiedä kuinka paljon noissa on vakiona eroa. Niin ja vakio männillä joilla puristus suhde on 8.5 niin nehän jää 1.8mm alle lohkon ja ovat varustettu 2mm kupilla, joten 3mm alituksella tasapäinen menee melko lähelle vakio puristuksiin..
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
voimaa
- pappa- igor
- Viestit: 1099
- Liittynyt: 12.4.2005 18:51
- Paikkakunta: Tampere
Mittaappa sen palotilan tilavuus niin saa tarkkaan noita mittoja sitten eikä tarvi arpoa 
Tiivistä vaseliinilla pleksi, johon on porattu jokunen reikä, palotilan päälle ja täytä palotila mittaruiskua apuna käyttäen jollain nesteellä. Esimerkiksi apteekista saatava 10ml ruisku on ihan näppärä. Ite käytän alkoholia.

Tiivistä vaseliinilla pleksi, johon on porattu jokunen reikä, palotilan päälle ja täytä palotila mittaruiskua apuna käyttäen jollain nesteellä. Esimerkiksi apteekista saatava 10ml ruisku on ihan näppärä. Ite käytän alkoholia.
Vauhdin tae - alamäki
- pappa- igor
- Viestit: 1099
- Liittynyt: 12.4.2005 18:51
- Paikkakunta: Tampere
- pappa- igor
- Viestit: 1099
- Liittynyt: 12.4.2005 18:51
- Paikkakunta: Tampere
Kyllä puristuksia pitää olla... eihän sitä muuten saa käymään ja matalilla paukuilla ei oo alavääntöä, kun nokka ja ahdin vetää ylhäältä...OSmo kirjoitti:..aika korkeat puristukset turbo koneeseen..pappa- igor kirjoitti:täytyypi kokeilla laskea vaan lohkoa.. mutta en silti usko että kahden millin laskulla pääsisin 8.8 paukkuihin koska mäntä jäis viäkin lohkon tasaltakolme
milliä

Lada 1200L ***** TURBO IC -89
Tuon puristuksen saa aika helposti tietoonsa laskeskelemalla ja mittailemalla. Ei tarvitse arpoa, huhuilla tai luottaa mutu-puheisiin.
Ei alta ysin ruttu vielä kovin korkea ole jos nokkakin on tiukempi. Tosin ehkä joku 8 olisi "turvallisempi" nakuttamisen kannalta etenkin jos meinaa reilummin ahtaa.
Ei alta ysin ruttu vielä kovin korkea ole jos nokkakin on tiukempi. Tosin ehkä joku 8 olisi "turvallisempi" nakuttamisen kannalta etenkin jos meinaa reilummin ahtaa.
Vauhdin tae - alamäki
- pappa- igor
- Viestit: 1099
- Liittynyt: 12.4.2005 18:51
- Paikkakunta: Tampere
- pappa- igor
- Viestit: 1099
- Liittynyt: 12.4.2005 18:51
- Paikkakunta: Tampere
vien sen lohkon ny viikonloppuna höylään otan 3mm pois.. toivotaan että sen jälkeen ruttua piisais... tarvii viikonloppuna mitata palotilan koko ja ens viikol niputtaa koneen alakerta.. jos lassen sais laulaan jo syyskuun alkuun niin samalla sais pitkän leiman
(kun viimenen numero on 0)

Lada 1200L ***** TURBO IC -89