ch-valo/nokka-akselin asennontunnistin

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
Artsi

ch-valo/nokka-akselin asennontunnistin

Viesti Kirjoittaja Artsi »

Näkyvimmän, päällimmäisen liittimen rapsuttelu ja wd-40 suihkaus sammutti ch-valon. Nyt tuo loimottaa jatkuvasti, aiemmin satunnaisesti. Liittimen avaaminen ja sulkeminen tuntui tuohon auttavan. Samoihin aikoihin myös bk-10 sekosi, rääkyi alvariinsa ajaessa, ja parkissa seisovalle autolle mennessä vastassa oli taulu kirkkaana rääkyvä ajotietokone jossa vilisti näytössä kaikki mahdollinen. Irroitin bk-10:n. Onkohan tuolle anturille muuta tehtävissä vai menikö uusimiseksi?
rotsi4

Viesti Kirjoittaja rotsi4 »

Näyttääkö auto mitään vikakoodia?
Artsi

Viesti Kirjoittaja Artsi »

0340 näytti ennen hajoamistaan.
Artsi

Viesti Kirjoittaja Artsi »

Mitä tietoa mokoma(Nokka-akselin asennontunnistin) boksille antaa, kulkuhalut autolla kun eivät perstuntumalla ole muuttuneet miksikään (111 8v-03). Voiko tuo ymmärtääkseni Induktiivinen tunnistin ylipäätään vikaantua muualta kuin kolmenkarvan liitoksistaan? On tuolle varmaan vastusarvojakin annettu? Mikähän hintaluokka mulkuntupilla Suomessa? Venäjältäkin saisin. Akunkengän irroitus pimentää vikavalon (kojetaulusta) n. päivän ajaksi. Kertokaa nyt joku hölmölle jotain! Pitäs heinäkuussa ensikertaa katsastaa.
esses

Viesti Kirjoittaja esses »

Tuota nokka-akselin tunnistinta käyttää OBD-järjestelmä määrittelemään, mikä sylinteri on työvuorossa ja näin se pystyy määrittämään missä sylinterissä on sytytyskatkoksia(yhdessä kampiakselin asennontunnistimen kanssa). Delta hinta oli viime viikolla 94€. Tunnistin ei ole induktiivinen, ja muistaakseni sen kuntoa ei voi vastumittauksella määrittää.
RTJN65
Viestit: 1617
Liittynyt: 29.9.2003 7:46
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja RTJN65 »

No nytpähän tiedän mitä noi hyllyssä olevat osat maksaa :D . Jatketaan inventaariota.
Lada rules
Vastaa Viestiin