Kyllä mun vakiosamarakin jättää vaikkan minkälaisia GTi pelejä, ku on vaan oikee mies polkemassa Samaraa ja väärä mies siellä kiiturissa. Olen huomannut, monissa uusissa autoissa (kalliissakin sellaisissa) on varsin huono kiihtyvyys ja kaarreominaisuudet todella huonot. Samaralla pääsee ripeämmin.
Saahan Samaran koneesta helposti jotain 130 hv luokkaa ja kyllä se jo kuljettaa kivasti tollasta pikkukoppia. Turboilla kai voi ruuvata tehoa paljonkin enemmän
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Kuulostaa tuossa samarassa noi välitykset aika tiuhoilta. Vaikka koneessa ei olis ihan älyttömästi potkua, mutta välitykset on hyvät. Jättää auto noilla välityksillä monta ns. siviiliautoa taakse. Esim. tuo 07-laatikko on kyllä niin hyvin välitetty, et siihen kun lyö tommosen piristetyn 1600:sen, niin johan tommonen koppa liikkuu. Painokin vaikuttaa paljon tohon kiihtyvyyteen. Mutta kaikesta huolimatta kyllähän tuo sammy liikahtaa todella nätisti...
No ei nyt millään pahalla mutta ei ne 130 (800-1000kiloset, oletettavasti) heppaset mihinkään poistu eikä sillä jätetä wrx subarua mitenkään, turbo vehje sen on pakko olla.