Nopeahko samara vie wrx subarun

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
_Roberto_

Nopeahko samara vie wrx subarun

Viesti Kirjoittaja _Roberto_ »

joo eli toi kulkee suht ripeesti ...Mutta millanenkohan on tekniikka olisko turbo vai ahtamaton tiedä sitä :shock:

http://video.google.com/videoplay?docid ... 618&q=lada
joo no nyt on linkkikin :lol:
Viimeksi muokannut _Roberto_, 5.5.2006 15:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
spede

Re: Nopeahko samara vie wrx subarun

Viesti Kirjoittaja spede »

_Roberto_ kirjoitti:joo eli toi kulkee suht ripeesti
Jaa mikä :?:
Jokari

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Juu kyllä minä videon olen nähnyt, mutta ehkä sun pitäis postata vielä se linkki siihen :wink:
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
LadaRacingTeam

Viesti Kirjoittaja LadaRacingTeam »

Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

Kyllä mun vakiosamarakin jättää vaikkan minkälaisia GTi pelejä, ku on vaan oikee mies polkemassa Samaraa ja väärä mies siellä kiiturissa. Olen huomannut, monissa uusissa autoissa (kalliissakin sellaisissa) on varsin huono kiihtyvyys ja kaarreominaisuudet todella huonot. Samaralla pääsee ripeämmin.

Saahan Samaran koneesta helposti jotain 130 hv luokkaa ja kyllä se jo kuljettaa kivasti tollasta pikkukoppia. Turboilla kai voi ruuvata tehoa paljonkin enemmän
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
_Roberto_

Viesti Kirjoittaja _Roberto_ »

juu mut tuo subaru muistaakseen ottaa 5.5sek 100km/h eli ei se nyt huono oo eli moni saa sen siihen 6sek pintaan
rhmotor

Viesti Kirjoittaja rhmotor »

Kuulostaa tuossa samarassa noi välitykset aika tiuhoilta. Vaikka koneessa ei olis ihan älyttömästi potkua, mutta välitykset on hyvät. Jättää auto noilla välityksillä monta ns. siviiliautoa taakse. Esim. tuo 07-laatikko on kyllä niin hyvin välitetty, et siihen kun lyö tommosen piristetyn 1600:sen, niin johan tommonen koppa liikkuu. Painokin vaikuttaa paljon tohon kiihtyvyyteen. Mutta kaikesta huolimatta kyllähän tuo sammy liikahtaa todella nätisti...
Kontio

Viesti Kirjoittaja Kontio »

Mutta moniko samara sutii asvaltilla kiihdytyksessä :roll: Kyllä tuo imppu on aika kova vastus nelivetoisen ja 250 heppaisena,kaikille autoille...
jaakko85

Viesti Kirjoittaja jaakko85 »

No ei nyt millään pahalla mutta ei ne 130 (800-1000kiloset, oletettavasti) heppaset mihinkään poistu eikä sillä jätetä wrx subarua mitenkään, turbo vehje sen on pakko olla.
'aatee'

Viesti Kirjoittaja 'aatee' »

toihan samara on selvästi vak-10 :D :D
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
Vastaa Viestiin