ford fiesta!!! pelolla pari päivää ja vetari alko lyömää tyhjää ja sitten se kaatui pelolla sitten vetarin boordit meni lopullisesti ja paskaks men!! ei juma kaveril oli kans pari päivää ja vetari tippu huonosti kiinni eli ei mitenkään
Ei ole vielä pommeja kohdalle sattunut, leikkö tarkka syyni aina onnistunut. Kaikissa on ollu jotain pientä ärsyttävää (ominaisuuksia). Edellinen kulutti 16l/100km ja nykyinen on tylsä, mutta luotettava.
Saab 900i sedan -87. Kaikki kuluvat osat tuntuivat menevän yhtäaikaa vaihtoon kun 240 tkm oli ajettu. Hyvä se oli ajaa ja kulutuskin oli matka-ajossa kohtuullinen. Lämmin talvella ja käynnistyi hyvin. Tilaa vähän auton ulkomittoihin verrattuna. Vaihtui Farmari-Escorttiin kun lastenvaunut ei mahtuneet takakonttiin ilman atomeiksi purkamista.
Mielestäni jokaisella sarjavalmisteisella autolla pärjää.Jos on ostanut muutaman sadan euron auton,jolla viisi edellistä omistajaa on jättänyt huollot tekemättä niin eihän se ole auton vika jos se tielle jättää
Kun periaatteena on että autot eivät saa maksaa oikein mitään, eikä niihin laiteta rahaa enempää kuin on pakko, niin ei ne ainakaa mitenkään hyviä voi olla. Eli huonoja ne on olleet kaikki ja sitä tulevat olemaan jatkossakin.
No jaa, autoja on ollut kokonaista kaksi kappaletta: Saab 90 ja tämä nykyinen. Kai Saab oli huonompi, tosin "huonous" johtui paljolti kulutusosien kulumisesta (ja huoltojen laiminlyönnistä). Kilometrejä oli kertynyt lähemmäs 410 000, vaikka kyllähän noilla enemmänkin ajelee. Myin sitten huikealla voitolla pois (tykkään vähätellä saabiin vaihdossa antamani mopon arvoa), ja hyvin kuulemma pelaa.
aon kirjoitti:No jaa, autoja on ollut kokonaista kaksi kappaletta: Saab 90 ja tämä nykyinen. Kai Saab oli huonompi, tosin "huonous" johtui paljolti kulutusosien kulumisesta (ja huoltojen laiminlyönnistä). Kilometrejä oli kertynyt lähemmäs 410 000, vaikka kyllähän noilla enemmänkin ajelee. Myin sitten huikealla voitolla pois (tykkään vähätellä saabiin vaihdossa antamani mopon arvoa), ja hyvin kuulemma pelaa.
Saabien hyvä puoli: Ne kestää ikuisesti
Saabien huono puoli: Ne v1ttu kestää ikuisesti (kuolis jo perke1e!)
<- Tuo lada on PASKA! Tänään hajos juvalle. Ja vasta kerkesin ykspäivä kehumaan että ainut paikka vissiin mikä ei ole särkyny, on vesipumppu! No tänää osas sekin hajota. Hihna suli mutta kotiin pääsin. Ehdin onneks tänäkesänä jo 4 päivää ajamaan ennenkuin hajos!
aon kirjoitti:No jaa, autoja on ollut kokonaista kaksi kappaletta: Saab 90 ja tämä nykyinen. Kai Saab oli huonompi, tosin "huonous" johtui paljolti kulutusosien kulumisesta (ja huoltojen laiminlyönnistä). Kilometrejä oli kertynyt lähemmäs 410 000, vaikka kyllähän noilla enemmänkin ajelee. Myin sitten huikealla voitolla pois (tykkään vähätellä saabiin vaihdossa antamani mopon arvoa), ja hyvin kuulemma pelaa.
Saabien hyvä puoli: Ne kestää ikuisesti
Saabien huono puoli: Ne v1ttu kestää ikuisesti (kuolis jo perke1e!)
Huhhuh, tulee ihan hiki pintaan kun muistelee meidän entistä 99 Combi Coupea Siis oikeasti siinä oli melkein kaikki viat mitä autossa voi olla! Laatikko oli ainoa mikä ei koskaan kränännyt, mutta kaikki muu -siis ihan kaikki- levisi 2-3 kertaa. Harmi, sillä olihan se ikäisekseen hyvä auto ajaa ja pirun tilavakin kun takapenkin käänsi alas. Kilsoja oli jotain 280 th mittarissa kun sen aika lopulta koitti..
Romurallin etuvetoluokan Suomen Mestari 2008 ja 2010. Hopeaa 2007 ja 2009
Suosikkimerkkini on Toyota, mutta Ladoja on ollut takavuosina paljon. http://www.tappari.net
huonoin auto: mercedes bents kaikki mallit. koitappa kääntää pyöriä ratista auton ollessa paikallaan. mahdotonta. pyörät nostaa samalla autoa ylös, kun on niin iso kallistuskulma. kakka-auto.
huonoinkaan lada ei ole niin huono kuin vanha mersu.