mistä neulalaakeri 18x23x20

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
Avatar
Team perseauki racing
Viestit: 1441
Liittynyt: 7.11.2004 13:49
Paikkakunta: jyväskylä

mistä neulalaakeri 18x23x20

Viesti Kirjoittaja Team perseauki racing »

eli tämä ei ole tulossa ladaan vaan moottoripyörän männän tappiin.. koot näyttäsisivät olevan joko 18x22 tai 18x24 mutta 23 on hakusassa vai tuliko kestävä ratkaisu laittaa holkki jotta tuo 18x22 laakeri kävisi
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
Avatar
,_,/ukka
Viestit: 3007
Liittynyt: 19.5.2004 12:16
Paikkakunta: PohjoisPohjanmaa

Viesti Kirjoittaja ,_,/ukka »

Jos jollakin saat tehtyä holkin, jonka seinämä vahvuus on 0.5mm, niin epäilen ettei ole tuossa käytössä pitkäikäinen...

,_,/ukka
Autoton on huoleton
destor
Viestit: 1206
Liittynyt: 19.6.2005 19:08

Viesti Kirjoittaja destor »

Moni varaosakauppakin pystyy tilaamaan laakaritoimittajilta sopivia, jos et itse halua tilata alan firmasta. Tosin kaikki eivät myy yksityisille tai ilman tiliä.
Avatar
Team perseauki racing
Viestit: 1441
Liittynyt: 7.11.2004 13:49
Paikkakunta: jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Team perseauki racing »

entäpä jos tuon hoonaisi kokoon 24 tai 24.5 ja takisi puslan jonka seimä vahvuus olis tällöin 1mm tai 1.25mm... muistaakseni myös löytyisi neulalaakeri joka on kuoressa ja kuoren paksuus on 24mm eli hoonaisi kiertokangen yläpään silmukan melkein 24 ja lämmön kanssa ansetaisi laakerin ulkokehän
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
Avatar
Team perseauki racing
Viestit: 1441
Liittynyt: 7.11.2004 13:49
Paikkakunta: jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Team perseauki racing »

niin ja sen verta projektista... eli pyörä on rm suzuki 400t vm 79 kiertokanki on 500cc rm suzukista ja mäntä vm 74 400cc kotarista. mieluummin olisin omilla hilpeillän laittanu mutta kun kankea ei tuntunut saavan ja omistakin männistä loppuivat koot
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
Vastaa Viestiin