lada 2105 projekti(kuvia)

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
veikko_m_

Viesti Kirjoittaja veikko_m_ »

126 euroa maksaa lapuan lasikuidussa.. :P
Mage

Viesti Kirjoittaja Mage »

Ja o iha samalaiset ku vfts vai?
veikko_m_

Kyllä! :P ...

No nyt pitää taas vähän päivittää...Eli ladaan on nyt levikkeet muuten laitettu mutta toinen takakaari on vielä irti toki jo pyörä kotelo on valmis...Seuraavaksi helmat teen pellistä,spoilerikin nyt orottaa kiinnitystä ladan kyljessä on se sisenevä ura eli toisin sanoen muissa autoissa siinä kohilla on lista ja sen uran nyt sitten täytin molemmin puolin :wink: ,tuulilasikin tuli hommattua.
Kansi tänään tuli metallipuolelta ja milli on nyt otettu pois pitää vaan vielä hiora pinta paremmaks kun ei pojat oikein kunnolla sitä saanut,mutta onneks autopuolella kun oon niin saan sen hiottua siel..vauhtipyörä lähtee kevennykseen ensi viikolla ja painoksi tulee 5500g :P ..Mitä meinaatte kannattaa varmaan viedä tasapainotettavaks :?: ...
Mutta mutta homma rupesi nyt seisomaan ku ajoin vähä kolaria viimme perjantaina...Ja muuten 1700i ladakin löyty vieläkun rahat saan kasaan niin saan ehkä tekniikan tohon mun omaan,mutta mikä siinä voi olla kun se hetken käy niin se jo rupluttaa?!lämmöt ei kovin herkästi tappiin mene mut tosi helposti rupluttaa vaikka moottori on normaali lämpöinen mittarin mukaan :roll:
veikko_m_

niin ja vielä taakse on löytynyt 124koppaisen mersun jouset mutta mitkä eteen laittais että sais vähän matalemmaks :P ja mikkä iskarit :roll:
Team perseauki racing

Viesti Kirjoittaja Team perseauki racing »

veikko_m_ kirjoitti:niin ja vielä taakse on löytynyt 124koppaisen mersun jouset mutta mitkä eteen laittais että sais vähän matalemmaks :P ja mikkä iskarit :roll:
mulla olis ylinmääräset saabin vieterit... ja rälläkällä hoituu madallus
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
veikko_m_

minkälaisesta saabista ne on? kun naapuris on joku 99 vai mikä lienee :roll: ...sieltä saa kans..
Team perseauki racing

Viesti Kirjoittaja Team perseauki racing »

veikko_m_ kirjoitti:minkälaisesta saabista ne on? kun naapuris on joku 99 vai mikä lienee :roll: ...sieltä saa kans..
en muista oliko 99 vai 900
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
veikko_m_

Päivitystä 2105 kojelauta vaihtui 2107 kojelautaan ja kaikki levikkeet on nyt kiinni... kansi on hiottu ja siitä lähti 1.15 milliä tavaraa pois..Hain toisen koneenkin autoon,mutta saa nähdä vielä mikä sinne kiinni asti tuloo :roll: ...Noi 15" alut myin pois ja uudet on nyt hakusessa...1700i:n ykspiste ruiskun ostin poksineen ja johtoineen sitä olis tarkoitus aloittaa sovittamaan nyt pika pikaa kiinni...Väriä oon suunnitellut, mut en oo viel keksiny yks ihan kiva olis kiiltävän musta ja kaikkia irto osia keltaiseks...
Vastaa Viestiin