Ei niitä sen takia kannata purkaa. Varsinkin jos sulla on vähänkin pykälää rummussa niin ei saa säädettyä kunnolla ilman että rumpui ois paikallaan.
Nosta taka-akselia sen verran että on renkaat ilmassa.
Vedä käsijarrua kaks pykälää, säädä kummastakin epäkeskopultista niin kauan että rupee rahina kuuluun mutta pyörii vielä kohtuullisen kevyesti renkaasta pyörittäen. Vapauta käsijarru ja kiristä vaijeri tarpeen mukaan.
Kun kaikki oot kokeillu,ni koita vielä yks juttu.Jouduin itse kans tappeleen vuosi sit jarrujen kanssa.Tehostajan ja pääsylinterin välissä on lyhyt irrallinen "akseli".Ja siinä on säätö.Pidennä sitä noin puoli milliä.Mulla auttoi se.Vaikuttaa pääsylinterin männän liikkeen pituuteen.
Niin jouduin minäkin.Eka ostin motonetista uudet kumit (pääsylinterin korjaussarja).Alle kuukausi ja alkoi vuotaa.Pöhöltä uus Pääsylinteri.. ja tais olla halvempi ku motonetin korjaussarja.