Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.
Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Niin, mikähän on korjauskohde, johon ei löydy kiinnostusta?Oma mielipide on ehdottomasti takalokasuojan vaihto.Kyllä täytyy olla hanurista tuollainen pistehitsi/messinkijuotos-kiinnitys.Porausta, jyrsimistä, rälläköintiä, jyrsintää, hiontaa, vasarointia, sahausta ja kiroilua.Ei voisi vähempää kiinnostaa.Matkahuollosta noudetuista 4:stä lokaristakin oli 2 jo valmiiksi kolaroituja.
Pessimisti ei pety, mutta optimistille ei tule iloisia yllätyksiä.
Ladaa ei ole vielä pahemmin tarvinnut remontoida, mutta jarruremontti yli kahdenkymmenen asteen pakkasessa riittämättömillä työkaluilla ja jumittuneilla osilla ei ollut kovin mukavaa. Pakoputken katkominen rautasahalla pimeässä oli paljon rattoisampaa
Kokemusta ei itsellä ole tästä, mutta Samaran lämppärinkennon vaihtaminen on kuulemma paha homma. Ei onnistu muuten kuin purkamalla kuin koko kojelauta.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Venttiilinvälysten säätäminen on aina yhtä puuduttavaa hommaa, en sano että vaikeaa, mutta aina meinaa mennä hermo niiden muttereiden kanssa puljatessa
No harjotus tekee mestarin...
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
lasinnostimen vaijeri kun hyökkää solmuun niin rupiaa syämään miestä, ennemmin vaikka kytkin remppaa ,mutta nuitten vaijerien kanssa tulee multa savua korvista
Vegaani - intiaaninimi, joka muodostuu sanoista "veg", huono ja "an", metsästäjä.
O.M kirjoitti:Tähän mennessä kaikista hattumaisin homma on ollut etulokasuojan vaihtaminen, mutta uskon että vielä tulee v*ttumaisempia remontteja eteen
Melkein voi sanoa että yleensäkkin peltihommat on kaikista tympeimpiä.
O.M kirjoitti:Tähän mennessä kaikista hattumaisin homma on ollut etulokasuojan vaihtaminen, mutta uskon että vielä tulee v*ttumaisempia remontteja eteen
Melkein voi sanoa että yleensäkkin peltihommat on kaikista tympeimpiä.
Varsinkin siinä vaiheessa kun vanhat hapertuneet peltiosat on tuhannen paskana roskaämpärissä ja uusia pitäisi ruveta suorasta tavarasta ja pienistä paloista askartelemaan.
Öljypohjan paikalleen laitto koneen ollessa autossa on kyllä yksi mitä en enää ikinä tee. Kyllä kone nousee heti metrillä jos tarttee alakerrassa asioida.
peltihommat, erityisesti ruosteisen pohjan korjaaminen ja kaikki muutkin paikat jos halutaan hienoa tehdä.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Vetarin suojakumin vaihto etuvetosissa.. Ja kytkimen ilmaus oli tossa axtecissa myös aika paskamainen toimenpide, kun siihen ilmausruuvin ei päässy oikeen mitenkään käsiksi