Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.
Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Kytkin ottaa kauhean ylhäällä kiinni, taitaa vähän luistaakin, täytyy koittaa jos saisi säädöillä kuntoon. Lisäksi apumiehenpuolen peili ja neljäs kromipöläri ovat hankintalistalla. Muuten tuntui kyllä ihan hyvältä peliltä tuon lähes 200km kotimatkan perusteella.
Viimeksi muokannut aon, 24.4.2006 12:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuo mankan sijoitus on kyllä melko huono, pitäisi melkein hommata joku keskikonsoli. Vaihdoin tilalle MP3-soittimeni jonka näyttöä ei näe lainkaan tuon kulman takia normaalista ajoasennosta. Erillissarja pitäisi vielä heittää kiinni. Täytyy vähän katsella, että mitenkä noissa "kickpaneleissa" on syvyyttä, että upottaako, vai täytyykö tehdä kotelot.
Voisikohan tuo kytkimen oikkuilu johtua jostain muusta kuin levystä (esim. sylintereistä tai niiden kumeista), kun joskus tuntuu ettei veto välity pyörille, toisaalta taas häijään ympyrässä loikkasi oikein kunnolla ja sammui takana tulevan jenkkifordin harmiksi . Lisäksi tuntuisi vetävän paremmin kun päästää nopeasti kytkimen ylös.
Toi kytkimen oikuttelu voi johtua esim. levyn jumittamisesta kytkinakselilla ( spoorit ruosteessa tms.) taikka sitten pääsylinterin kumeista.. Omassa latassa temppuili tuo viimeksimainittu
Kimmo86 kirjoitti:Toi kytkimen oikuttelu voi johtua esim. levyn jumittamisesta kytkinakselilla ( spoorit ruosteessa tms.) taikka sitten pääsylinterin kumeista.. Omassa latassa temppuili tuo viimeksimainittu
Voisi olla ruostetta, tuo kuitenkin on kai ollut melko vähällä ajolla viimeaikoina ja vaiva tuntuu pienenevän mitä enemmän polkee.
Tähän mennessä kuultuja kommentteja:
"En ole vähään aikaan noin siistiä Ladaa nähnyt" -- naapurin setä
"Tässähän ei tarvii tyynyä ollenkaan" sekä "Fiatissa meni pakki samalla lailla" -- äiti (Focuksessa tarvitaan tiettävästi yksi tyyny ja Saabissa kaksi, Fiat oli tummanvihreä 600 vm. 73)
Kytkinongelmat vaikuttavat hävinneen, nyt tuntuisi lähtevän melko johdonmukaisesti kiihtymään kun painaa kaasua.
Otin lisävarustekellon ja nahkarotsituning-ratinpäällisen irti, tarkoituksenani asentaa kaukoitätuning-ratinpäällinen, joka ei kuitenkaan yhtään arvostanut moista yritystä ja repesi. Nyt ollaan sitten ilman.
Koitin asentaa noita oikeanlaisia puskurinpäätyjä taakse, toinen meni, mutta toinen ei osunut kohdalleen, puskurin kumi on liian lyhyt tms. Vaihdoin molemmille puolille tuon pellinpalakiinnikkeen takaisin, on ainakin symmetrinen vaikka ei alkuperäinen olekaan. Tuo puskuri on käsittääkseni jossain vaihteessa vaihdettu, tämä nykyinen on kai joku virontuontiosa.
aropupu kirjoitti:
Kattelin että tuo on joku toinen variaatio sisältä,mulla on noita katkasijan paikkoja 3 tuossa ratin vasemmalla puolella...
Onko siinä kolmannessa paikassa joku katkaisija?
Minulla on kanssa kolme katkaisijan paikkaa ratin vasemmalla puolella -84 valmistetussa nappiksessa. Katkaisijoita on vain kaksi, ja kolmas reikä on tukossa.