siis mulla on mittarit irti sekä ladasta että niistä kehyksistä mutta en keksi millään mikä jippo tuossa on vaikka on 2 mutteria ja 2 ruuvia irroitettuna niin että se mittari heiluu siellä sisällä mutta ei pääse pois koska lasi on paikallaan,_,/ukka kirjoitti:Eiköhän se pidä ensin irrottaa se mittaristo, ja purkaa "takakautta"?
,_,/ukka
Itse en ainakaan keksinyt muuta keinoa noiden pohjien vaihtamiseen, että ne kromiset prässätyt rinkulat piti vängätä niiden lasien ympäriltä ruuvimeisselillä irti, ja takaisin laitettaessa pihdeillä rutata ne prässäykset takaisin kiinni..maurichia kirjoitti:siis mulla on mittarit irti sekä ladasta että niistä kehyksistä mutta en keksi millään mikä jippo tuossa on vaikka on 2 mutteria ja 2 ruuvia irroitettuna niin että se mittari heiluu siellä sisällä mutta ei pääse pois koska lasi on paikallaan,_,/ukka kirjoitti:Eiköhän se pidä ensin irrottaa se mittaristo, ja purkaa "takakautta"?
,_,/ukka
nyt oon saanu sen lasin siit pois ja itekki vänkäsin vaa ne kromi jutut siit irti mut nyt ois taas onkelmakoppakuoriainen kirjoitti:Itse en ainakaan keksinyt muuta keinoa noiden pohjien vaihtamiseen, että ne kromiset prässätyt rinkulat piti vängätä niiden lasien ympäriltä ruuvimeisselillä irti, ja takaisin laitettaessa pihdeillä rutata ne prässäykset takaisin kiinni..maurichia kirjoitti:siis mulla on mittarit irti sekä ladasta että niistä kehyksistä mutta en keksi millään mikä jippo tuossa on vaikka on 2 mutteria ja 2 ruuvia irroitettuna niin että se mittari heiluu siellä sisällä mutta ei pääse pois koska lasi on paikallaan,_,/ukka kirjoitti:Eiköhän se pidä ensin irrottaa se mittaristo, ja purkaa "takakautta"?
,_,/ukka
Koska en halunnut pitää kiirettä ja auto oli arkiajossa, tein näin:maurichia kirjoitti:eikö kukaan osaa kertoa miten olette noita tehneet vai eikö kukaan ole tehnyt??? saa myös antaa vinkkejä eri työnvaiheisiin liittyen!
Sitä en tiedä miten se itse neula siitä mustasta irtoaa, sitä kun en irrottanut. (Lienee liimattu). Mutta se musta osa lähtee siitä mittariston tapista ihan vetämällä, ja on tiukassa.maurichia kirjoitti:siis tarkoitit että neula lähtee irti vetämällä jonka jälkeen siihen vielä jää se musta pieni rinkula jossa neula on kiinni? niin jos noin tarkoitit niin pitääkö sekin irrottaa siitä ja miten. kiitos kaikille neuvoista etukäteen