Kolareita ja muita vaaratilanteita
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Meinasin taas yksi päivä saada peltiä ryttyyn kun tulin valoristeykseen, jossa on oikea kaista suoraan ajaville ja oikealle kääntyville, vasen kaista taasen on vain vasemmalle käntyville. Pysähdyin risteyksen oikeelle kaistalle ekana, viereisellä kaistalla oli ekana joku helevetin sitimaasturi, uuden näköinen ja siirtokilvillä, varmaankin venäjälle menossa. No kuitenkin tällä perkeleellä oli vilkku päällä vasemmalle ja kun minä lähdin ajamaan suoraan niin tämä woihan wanha wihtahousu sohlo lähteekin maasturillaan ajamaan suoraan
Risteyksen jälkeisellä kaistalla ei ole todellakaan tilaa kuin yhdelle autolle, oli ihan viittä vailla ettei ladasta lähteny peili, sain kuitenkin ohjattua oikealle ja pysäytettyä, samalla meinas oikea etuvanne osua julmetun korkuiseen katukivetykseen
Pikkusenko palo kiinni, alotin woihan wanha wihtahousu torvi-ja valokonserton, jollonka tämä ääliö kävi jarruttelemaan...repäsin sitte ohi siitä ja näytin keskaria
Ihme idiootteja nähny taas viime aikoina.

Pikkusenko palo kiinni, alotin woihan wanha wihtahousu torvi-ja valokonserton, jollonka tämä ääliö kävi jarruttelemaan...repäsin sitte ohi siitä ja näytin keskaria

Viimeksi muokannut Jokari, 19.3.2006 2:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Ettei nyt mene ihan muiden haukkumiseksi niin löytyy vikoja itestäkin...kerhoviirin otin pois taustapeilistä jokuaika sitten kun siitä aiheutuneiden äkkitilanteiden määrä alkoi lähestyä varmaan kymmentä
Itse taustapeili aiheuttaa mulle ihan helvetillisen katveen näkymään koska olen pitkä, ja tuo viiri vielä tehosti sitä. Vaikka päätä pyöritteli kuinka helvetisti niin viirin taakse jäi aina just sopivasti auto täysin huomaamatta. Ei sitä lakia ole turhaan säädetty, joka kieltää rojujen kiinnittämisen taustapeiliin
Täytyis kyllä tuunata tuota taustapeiliä pari senttiä ylöspäin...

Itse taustapeili aiheuttaa mulle ihan helvetillisen katveen näkymään koska olen pitkä, ja tuo viiri vielä tehosti sitä. Vaikka päätä pyöritteli kuinka helvetisti niin viirin taakse jäi aina just sopivasti auto täysin huomaamatta. Ei sitä lakia ole turhaan säädetty, joka kieltää rojujen kiinnittämisen taustapeiliin

Täytyis kyllä tuunata tuota taustapeiliä pari senttiä ylöspäin...
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Eipä mitään isoja tilanteita oo ollu, ladalla on kyllä tullu ryvettyä vähän joka ojassa tänä talvena
Alfalla tapahtu yks juttu joka jäi kyllä elävästi mieleen, tossa viime syksynä ajelin Lohjalta kotiinpäin Hanko/hyvinkää tietä ja sitte Karjaalle kun käännyin sieltä niin hups spinnasin 270 astetta. Oli vähän satanu vettä ja siinä oli pätkä uutta asfalttia, kyllä oli liukas! Poikittain siinä omalla kaistalla, äkkiä vaan ykköstä silmään ja menoks. Onneks ei tullu perässä kukaan tai liukunu vastaantulijoitten kaistalle, siinä yks anjovis kuski katto vähän pitkään.
Samaisena syksynä kun olin kaverin turbo unolla ajelemassa(kesärenkaat alla) niin motarilla oli ohituskaistalla yhtäkkiä ihan jäinen kohta
, siinä vähän jänskätti mutta onneks oli vaan lyhyt pätkä. Loppumatka ajeltiin kiltisti oikeanpuoleista kaistaa muitten perässä.

Alfalla tapahtu yks juttu joka jäi kyllä elävästi mieleen, tossa viime syksynä ajelin Lohjalta kotiinpäin Hanko/hyvinkää tietä ja sitte Karjaalle kun käännyin sieltä niin hups spinnasin 270 astetta. Oli vähän satanu vettä ja siinä oli pätkä uutta asfalttia, kyllä oli liukas! Poikittain siinä omalla kaistalla, äkkiä vaan ykköstä silmään ja menoks. Onneks ei tullu perässä kukaan tai liukunu vastaantulijoitten kaistalle, siinä yks anjovis kuski katto vähän pitkään.

Samaisena syksynä kun olin kaverin turbo unolla ajelemassa(kesärenkaat alla) niin motarilla oli ohituskaistalla yhtäkkiä ihan jäinen kohta

Niva-79
2xFiat, 3xAlfa, 1x Lancia
2xFiat, 3xAlfa, 1x Lancia
no sillon joku 2 vuotta sitten kun sain ensimmäisen ladani (1200s) niin piti ensimmäiseenä pellolla ruveta luisuja heittelemään ja siinä sitten suorallakin (vauhtia noin 50km/h) ratti vispasi puolelta toiselle jonka seurauksena auto lähti käsistä ja viistosti niin että ensimmäisenä oikea etupyörä meni ojaan päätti lada pompata kylelleen ja ikkunat kaikki oli auki ja 3 matkustajaa joista 1 sai vyön juuri ja juuri kiinni siis kaikilla muilla oli vyöt paitti minulla niin kääntyhän se onneks niinpäin kylelleen että pelkääjä oli ''ylhäällä'' eikä kellekkään käynyt mitään eikä edes peili hajonnu ku jäi sopivasti ojan kohalle
mutta kaikki tukivarret ja ripustukset meni paskaks ja oikea etupyörä lopetti toimintansa kääntyä ja autokin kesti minulla vaivaiset 20min jonka jälkeen se lähti paaliin mutta opinpahan ettei ensimmäisenä kannata ruveta pelleilemään ainakaan suorilla mutkat on asia erikseen 

kulkineet:
Lada 2104 1200cc '90
Yamaha yz 80cc '01
Derbi senda x-race 80cc Malossi MHR Racing '05
mopoauto aixam 500 480cc '03 ''thyyning''
Lada 2104 1200cc '90
Yamaha yz 80cc '01
Derbi senda x-race 80cc Malossi MHR Racing '05
mopoauto aixam 500 480cc '03 ''thyyning''
- ladoilla radalle
Tänään kun ajelin Huittisista Turkuun illalla, Alastaron ja Pöytyän välissä yltyi lumimyräkkä aivan mahdottomaksi, välillä oli näkyvyys juuri ja juuri muutamia kymmeniä metrejä. Onneksi useimmat ajelivat kiltisti, paitsi hullu Jaguaarikuski joka ohitteli nollanäkyvyydellä suoraan lumipilveen. No, ehkä Jaggeissa on vakiovarusteena lumen läpi näkevät tutka sitten.
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!
Nämä on kyllä ihan käsittämättömiä. Vähän sama kuin kuun alussa olin menossa Kymenlaakson miittinkiin ja keli oli aika huono, lunta pukkas ja tuulikin vielä. Ajelin siinä rekan perässä, noin 70 km/h (rajoitus 80). Jätin aika ison välin rekkaan mutta silti ei meinannu eteensä nähdä. No ei aikakaan kun ohi päätti tulla Jetta ja tunki rekan ja latan väliin. Varmaan kiva siinä ajella kun lunta puskee rekasta ihan helvetisti. Kaikenlisäksi matkaa rekan perään ei ollut varmaan edes kymmentä metriäMisha kirjoitti:Tänään kun ajelin Huittisista Turkuun illalla, Alastaron ja Pöytyän välissä yltyi lumimyräkkä aivan mahdottomaksi, välillä oli näkyvyys juuri ja juuri muutamia kymmeniä metrejä. Onneksi useimmat ajelivat kiltisti, paitsi hullu Jaguaarikuski joka ohitteli nollanäkyvyydellä suoraan lumipilveen. No, ehkä Jaggeissa on vakiovarusteena lumen läpi näkevät tutka sitten.

Takastulomatkalla keli oli yhtä huono...yhdessä täysin pimeässä ylämäessä taas joku länsiauto päätti pyyhkiä ohi, veti melkein heti suoraan mun eteen ja jouduin jarruttelemaan aika reippaasti....hulluja ihmisiä kyllä riittää

no onhan tuossa tullu kaadettua pellolla ford fiesta ei sattunu mihinkään
ladalla on penkkaa jäällä aika pahastikki välillä tökänny
viimeviikon loppuna kaveri veivas 900 saabinsa puuhun
ja ei sattunu yhtää ja ei mitää kolhui ku on sellaset woihan wanha wihtahousu paksut puskurit on
ja toinen kaveri veivas ojaan toyota corolla fx:sän ku takana on kesä kumit

ladalla on penkkaa jäällä aika pahastikki välillä tökänny

viimeviikon loppuna kaveri veivas 900 saabinsa puuhun

-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
WEBER CARBURETTORS!!!